השוק

כלל ביטוח מציעה ייעוץ רפואי אונליין חינם בשל המשבר

במסגרת הקמפיין החדש יוכלו לקוחות חברת הביטוח להתייעץ עם רופא משפחה באופן מקוון, בשיחה טלפונית או בשיחת וידאו צ'ט בחודש הקרוב. דיויד ארנון: "לקוחותינו יוכלו להימנע מהגעה למרכזים הרפואיים ככל שניתן"
מערכת אייס | 
רופא אונליין (צילום StockSnap from Pixabay)
נוכח המצב הבריאותי והתפשטות נגיף הקורונה, כלל ביטוח ופיננסים יצאה ביוזמה חדשה המציעה ללקוחותיה שירות ייעוץ עם רופא אונליין ללא תשלום או התחייבות, למשך חודש, באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל". 
בקמפיין שיעלה הערב (יום ה') משיקה החברה שירות במסגרתו יוכלו הלקוחות להתייעץ עם רופא משפחה באופן מקוון, בשיחה טלפונית או בשיחת וידאו צ'ט, ולקבל ייעוץ רפואי ממוקד, המלצה להמשך טיפול לפי הצורך, מרשמים דיגיטליים לתרופות, ובהתאם למקרה, גם מתן הפנייה למיון או למוקד רפואה דחופה. 
השירות יינתן לכ-2 מיליון לקוחות החברה בכל התחומי הפעילות במהלך כל ימות השבוע, בין השעות 22:00-8:00, ויסופק על ידי רופאי משפחה מומחים מטעם חברת פמי פרימיום. בתום תקופת ניסיון בשירות בת חודש, לקוחות החברה יוכלו לרכוש את כתב השירות המורחב "רופא מומחה און ליין". המצטרפים לשירות עד סוף חודש אוגוסט 2020, ייהנו מחודשיים ראשונים ללא תשלום וביטול תקופת האכשרה.
"בריאות לקוחותינו הינה בעלת חשיבות עליונה עבורנו, במיוחד בימים אלו. באמצעות השירות אותו אנו מציעים, החל מהיום, יוכלו לקוחותינו להמשיך וליישם בצורה המיטבית ביותר את הנחיות משרד הבריאות ולהימנע מהגעה למרכזים הרפואיים, ככל שניתן", מסר דיויד ארנון המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה