השוק

רמי לוי משתלט על ישראל: זה הצעד הענק שמתכננת הרשת

רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 64 סניפים (מתוכם, 3 סניפים בזכיינות). החברה מזהה פוטנציאל להקמה של כ-25 סניפי דיסקאונט נוספים באזורים חדשים בהם הרשת אינה פועלת כיום
דסק עסקים | 
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, shutterstock)
בדרך להפוך לרשת חנויות המזון הגדולה בישראל? רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2025, אתמול (חמישי) וחשפה את יישום התכנית האסטרטגית להאצת קצב פתיחת סניפים בדיסקאונט, במרכולים בתוך הערים.
על פי הדוח בכוונת החברה להמשיך בהרחבת פעילות סניפי הדיסקאונט. רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 64 סניפים (מתוכם, 3 סניפים בזכיינות). החברה מזהה פוטנציאל להקמה של כ-25 סניפי דיסקאונט נוספים באזורים חדשים בהם הרשת אינה פועלת כיום, ומעריכה כי פתיחת הסניפים החדשים לא תיצור קניבליזציה לסניפי הרשת הפעילים.

בהתאם לכך, בכוונת החברה לפתוח כ-5 סניפי דיסקאונט וכ-12 סניפי פארם במהלך השנה הקרובה, החברה משקיעה באמצעים טכנולוגים מגוונים ומתקדמים שיביאו לשירות טוב יותר ולמגוון גדול יותר של שירותים ללקוחות החברה.
בכוונת החברה להמשיך ולהרחיב את תחום האונליין -  בכוונת החברה להרחיב את תחום האונליין, לרבות המשך בנייה והפעלה של מחסנים רובוטיים לחלוקה באינטרנט ופתרון טוב יותר של חלוקת המשלוחים ללקוחות. 
בכוונת החברה להרחיב משמעותית את פעילותה בתוך הערים באמצעות המותג "רמי לוי בשכונה" – במהלך הרבעון השלישי של השנה החברה רכשה את יתרת מניות המיעוט של חברת הבת קופיקס ובכך קופיקס חדלה להיות חברה ציבורית. בכוונת החברה, להגדיל משמעותית את פעילותה בתוך הערים ולפתוח עשרות סניפים תחת המותג "רמי לוי בשכונה" במהלך השנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה