כסף וצרכנות
רמי לוי שוב שובר את השוק: זו הרשת החדשה שיפתח בקרוב
רשת רמי לוי חופשת עם פרסום הדוחות הכספיים לרבעון השלישי, כי בקרוב יוקם סניף ראשון של חברת "רמי לוי סטוק", שתבצע פעילות יבוא ומכירה קמעונאית של מוצרי סטוק
רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2025, במסגרתם בישרה גם על דריסת רגל ראשונה בפעילות חנויות הסטוק: בימים אלה, עוסקת החברה בהקמת סניף ראשון של חברת "רמי לוי סטוק" (מוחזקת 51%) שתבצע פעילות יבוא ומכירה קמעונאית של מוצרי סטוק.
מיקום הסניף הראשון טרם פורסם, אך לפי פרסומים בעבר, החנויות "רמי לוי סטוק" יכללו כ-50 מחלקות בתחומים שונים, בין היתר מוצרים לעיצוב הבית, מוצרים למטבח, אביזרים לאמבטיה, כלי עבודה וגינון, מוצרים לילדים ולבית הספר, משחקים, צעצועים, מוצרי חשמל, מוצרים עונתיים, מתנות, ציוד למשרדים, ביגוד הכולל מותגים בינלאומיים ועוד. לדברי נציגי הרשת, גם פה יובלט קונספט המחירים הזולים ביותר בישראל.
רמי לוי, מנכ"ל משותף, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה, הגיב לדוחות היום: "הרבעון השלישי של 2025 הוא תוצאה ישירה לכך שהרשת שלנו אינה מזגזגת באסטרטגיה שלה, לשים את הלקוח במרכז ולהמשיך להילחם עבורו ביוקר המחייה ולהציע לו את הסל הזול ביותר. נצמצם ונבטל פערי תיווך באמצעות יותר תחרות על המדף בסניף, יבוא ישיר של מוצרים רבים יותר והגדלת הנתח של המותג הפרטי.
"כל זה ביחד עם שיפור חווית הלקוח באמצעות שיפורים טכנולוגיים ובנוסף ייעול פריון העובדים באמצעים טכנולוגיה המגיעה באופן ישיר לשיפור חווית הלקוח. נמשיך בהרחבת הרשת באיזורים בהם הרשת אינה נוכחת כדי לאפשר לכל אזרחי ישראל לקנות בזול. בתשעת החודשים ההכנסות עלו, למרות שהמחיר לפריט ממוצע ירד. כמות הלקוחות עלתה וכמות הפריטים הממוצעת בסל עלתה, נתונים המתאימים לאסטרטגיה של החברה. נמשיך לעמוד לצד הלקוח ולהטיב איתו. אנחנו צופים שבקרוב נכנס ונחולל תחרות גם בתוך השכונות ובתוך הערים וכן גם בפארם והכל במטרה להגיע לעוד מאות אלפי לקוחות ברחבי הארץ ולתמוך בהם בהתמודדות עם יוקר המחייה״.
יפית אטיאס, מנכ״לית משותפת, מסרה: "תוצאות הרבעון מצביעות על המשך הצלחה ונאמנות הלקוחות. זהו רבעון שני ברציפות שאנו מציגים צמיחה בהכנסות למעל ל-2 מיליארד שקל המבטאת את הפירות של האסטרטגיה שלנו למקם את הלקוח במרכז, להיות ערים לצרכים הכלכליים של הציבור ולספק חווית קנייה איכותית וחדשנית.
עוד ב-
"השילוב של עגלות חכמות, שילוט דיגיטלי, פתרונות לוגיסטיים ואמצעים טכנולוגיים נוספים מייעלים את הפעילות בסניפים, ומאפשרים לנו להמשיך להוזיל מחירים ולהגדיל את היקף הלקוחות בסניפים והשימוש באונליין. אנו מיישמים תכנית סדורה להאצת קצב הצמיחה בסניפי הדיסקאונט, בסניפי הפארם, במרכולים השכונתיים וכעת לראשונה גם בפעילות הסטוק עם הקמת סניף ראשון תחת המותג "רמי לוי סטוק". במקביל, אנו ממשיכים לפתח את מועדון הלקוחות ועמלים על קידום השותפות עם ישראכרט וישראייר, שיביא עימו ערך מוסף רב ויאפשר ללקוחות ליהנות מהטבות עמוקות ובעיקרן נופש בארץ ובעולם באמצעות צבירת נקודות מהקניות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



