השוק

פריון נטוורק מציגה רבעון חזק: זה הסכום שהכניסה לכיסה

פריון נטוורק פרסמה את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2025 והודיעה על הכנסות בסך של 110.5 מיליון דולר. דירקטוריון החברה אישר עקרונית את הרחבת תוכנית הרכישה העצמית של המניות ל-200 מיליון דולר
כתבי ice השוק | 
טל יעקובסון Perion Network (צילום אוהד דיין)
פריון נטוורק, המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום הפרסום הדיגיטלי, פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2025. על פי הדו"ח, ה-EBITDA המתואם זינק ב-63% בהשוואה לשנה קודמת, וה- Contribution ex-TAC גדלו ב-7% בהשוואה לשנה קודמת. בנוסף, נרשמה צמיחה של 8% בהכנסות מפתרונות הפרסום.
הנהלת החברה ציינה כי ההכנסות מ-CTV זינקו ב-75% בהשוואה לשנה קודמת והסתכמו ב-16.6 מיליון דולר. מלבד זאת, הכנסות מ-DOOH גדלו ב-26% בהשוואה לשנה קודמת והסתכמו ב-24.1 מיליון דולר. הישג נוסף שרשמה חברת האד-טק הישראלית היה ביחס להכנסות מ-Retail media, שצמחו ב-40% בהשוואה לשנה קודמת והסתכמו ב-29.4 מיליון דולר.
בנוסף, החברה הודיעה על שותפות אסטרטגית בתחום המדיה הקמעונאית עם Albertsons Media Collective. פריון נטוורק השיקה את Perion Outmax - טכנולוגיית ה-AI של Greenbids היא כעת חלק ממנוע האופטימיזציה המאוחד של פריון, הנועד למקסם ביצועים בכל ערוצי ה- Social ,CTV וה-Web, ולהניע צמיחה גלובלית.
עוד נודע, כי הפיתוח החדשני שנקרא DOOH Player נועד להאיץ צמיחה והכנסות חוזרות בתחומי הפרסום הדיגיטלי החוץ ביתי והמדיה הקמעונאית. בנוסף, הושק פתרון טכנולוגי שנקרא SODA. מדובר בפתרון מתקדם לאופטימיזציית נתיב האספקה (Supply Path Optimization Solution), המאפשר למפרסמים למקסם הכנסות באמצעות אלגוריתם ה-AI של פריון.
לצד זאת, פריון נטוורק מדווחת על התרחבות בסין באמצעות שותפויות אסטרטגיות עם GIMC, אחת מקבוצות הפרסום המובילות בסין. לצד הפעילות העסקית הענפה, דירקטוריון החברה אישר עקרונית את הרחבת התוכנית הנוכחית ל-200 מיליון דולר, בכפוף לעמידה בדרישות הרגולטוריות.
טל יעקובסון, מנכ"ל פריון: "רבעון זה מסמן נקודת מפנה חשובה עבור פריון. הצגנו צמיחה שנתית בכל המדדים המרכזיים - הכנסות, Contribution ex-TAC ו-EBITDA מתואם - הנשענת על הביצועים החזקים של מנועי הצמיחה שלנו וניהול תפעולי אפקטיבי. אנו ממשיכים לקדם את אסטרטגיית Perion One להפוך למערכת ההפעלה של מנהלי השיווק הדיגיטלי, ותוצאות הרבעון השלישי מחזקות את חשיבותה של פלטפורמה מאוחדת המחברת בין כל חלקי המערכת בסביבות המדיה והפרסום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה