השוק
ויקטורי ואייל רביד עם עלייה בהכנסות ברבעון. מה קרה לרווח?
ויקטורי מדווחת על הכנסות של 661 מיליון שקל ברבעון בזכות פתיחה של 2 חנויות חדשות, אך מציגה קיטון ברווח עקב עלייה בהוצאות המכירה ושיווק
חברת הקמעונאות ויקטורי מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני של השנה, בו ההכנסות הסתכמו בכ-661 מיליון שקל, בהשוואה ל-644.8 מיליון שקל ברבעון המקביל, עלייה של 2.5%. עם זאת, החברה רשמה ירידה של כ-3.5% ברווח התפעולי שהסתכם ב-21.5 מיליון שקל לעומת 23.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.
בשורה התחתונה, רשמה ויקטורי ירידה של כ-1.5% ברווח הנקי שהסתכם ב-9.5 מיליון שקל לעומת 9.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. הוצאות מכירה ושיווק ברבעון השני הסתכמו בכ-127 מיליון שקל, לעומת כ-119 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
החברה ציינה כי הגידול במכירות נובע בעיקר מפתיחת 2 חנויות חדשות, לעומת סגירת חנות אחת במהלך התקופה. לגבי הרווח החברה ציינה כי עיקר הקיטון נובע מגידול בהוצאות מכירה ושיווק והוצאות הנהלה וכלליות.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון גדל בכ-0.4% בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון למ"ר במהלך הרבעון השני של שנת 2025 עמד על כ-9.1 אלף שקל , לעומת פדיון של כ-9 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
בהתייחסות לימי מלחמת "עם כלביא" במהלך חודש יוני, החברה ציינה כי המכירות שלה בתקופת המלחמה עלו.
עוד ב-
מניית ויקטורי נסחרת לפי שווי של 714 מיליון שקל אחרי ירידה של 7% השנה ועלייה של 20.5% בשנה האחרונה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.ויקטורי (ל"ת)סיגל 08/2025/24הגב לתגובה זו0 0סגור



