השוק
פרטנר בדו"ח חזק: צמחה ב-16 אלף לקוחות סלולר נטו ברבעון
קבוצת התקשורת פרטנר מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני עם רווח של 72 מיליון שקל. בכמה הצטמצם החוב?
פרטנר פרסמה היום (ראשון) את דוחות הרבעון השני 2025 ומציגה צמיחה של 26% ברווח הנקי ל-72 מיליון שקל. בשורה העליונה רשמה פרטנר עלייה של 2% בהכנסות בנטרול דמי קש"ג שהסתכמו בכ-770 מיליון שקל.
מניית פרטנר נסחרת לפי שווי של 5.84 מיליארד שקל אחרי זינוק של 36% השנה ושל 11-% בשנה האחרונה.
ההכנסות משירותים בנטרול דמי קש"ג הסתכמו ב-643 מיליון שקל, גידול של כ-5% בהשוואה ל-612 מיליון שקל ברבעון המקביל. ללא הנטרול, ההכנסות משירותים הסתכמו ב-675 מיליון שקל, קיטון של כ-1% בהשוואה ל-683 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההכנסות ממכירת ציוד הסתכמו ב-127 מיליון שקל, קיטון של כ-9% בהשוואה ל-140 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי הסתכם ב-103 מיליון שקל, צמיחה של כ-14% בהשוואה ל-90 מיליון שקל ברבעון המקביל, שקוזז בחלקו על ידי עלייה בהוצאות אגרות תדרים. ה-EBITDA המתואם הסתכם ל-303 מיליון שקל, גידול של כ-7% בהשוואה ל-283 מיליון שק ברבעון המקביל.
תזרים המזומנים החופשי המתואם הסתכם ב-134 מיליון שקל, צמיחה של כ-94% בהשוואה ל-69 מיליון שקל ברבעון המקביל. החוב הפיננסי נטו הסתכם ב-287 מיליון שקל, בהשוואה ל-502 מיליון שקל ברבעון המקביל.
ההכנסה החודשית הממוצעת למנויי סלולר (ARPU) בנטרול דמי קש"ג הסתכמה ב-43 שקל, עלייה של שקל בהשוואה לרבעון המקביל. שיעור הנטישה של מנויי הסלולר הסתכם ל-4.5%, בהשוואה ל-4.7% ברבעון המקביל. מצבת מנויי הסיבים האופטיים הסתכמה ב-452 אלף, גידול של 6 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם.
מצבת מנויי האינטרנט (סיבים ונחושת) הסתכמה ב-482 אלף, גידול של 2,000 מנויים בהשוואה לרבעון הקודם. כ-94% מכלל המנויים מחוברים לסיבים אופטיים. הכנסה חודשית ממוצעת למנויי אינטרנט (ARPU) הסתכמה ב-93 שקל, עלייה של שני שקלים בהשוואה לרבעון המקביל.
מצבת מנויי הטלוויזיה הסתכמה ב-199 אלף, ירידה של אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. לקראת סוף השנה יחל שדרוג כלל הלקוחות לשירות הטלוויזיה החדש, הכולל אפליקציה מתקדמת והיצע תכנים רחב הרבה יותר.
לצד זאת, החברה השלימה את שדרוג כלל לקוחותיה לרשת הסלולר החדשה והמתקדמת Private 5G, שהובילה לצמיחה של 16 אלף מנויי סלולר נטו ברבעון – קצב הגיוס הגבוה ביותר ב-3 השנים האחרונות. לקראת סוף השנה יחל שדרוג כלל הלקוחות לשירות הטלוויזיה החדש, הכולל אפליקציה מתקדמת והיצע תכנים רחב הרבה יותר.
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנו ממשיכים להציג גם הרבעון שיפור ניכר בתזרים המזומנים, הודות לצמיחה במדדי הרווחיות, מצוינות תפעולית וסיום פרויקטי השקעה משמעותיים. חזרנו לצמוח בלקוחות הסלולר שלנו, בין היתר כתוצאה מהשלמת המעבר לרשת החדשה, שהובילה לשיפור משמעותי באיכות השירות. תשומת הלב שלנו מופנית כעת למימוש שני פרויקטים משמעותיים שיתנו את פירותיהם בתחילת השנה הבאה – שירות הטלוויזיה החדש ומכרז הסלולר של החשכ"ל".
מירי תקוטיאל, סמנכ"לית כספים, קבוצת פרטנר: "תוצאות הרבעון השני של השנה משקפות עלייה בהכנסות (ללא קש"ג) והמשך שיפור במדדי הרווחיות ובתזרים החופשי. ה-EBITDA המתואם עלה ברבעון בכ-7% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכם בכ-303 מיליון ש"ח, כתוצאה מצמיחה בהכנסות המגזר הנייח ובהכנסות מחבילות סלולר, והמשך מיקוד ביעילות התפעולית. התזרים החופשי הסתכם ברבעון בכ-134 מיליון שקל והצטבר לסך של כ-238 מיליון שקל במחצית הראשונה של שנת 2025".
בשבוע שעבר דיווחה בזק על תוצאותיה לרבעון השני, שכללו גם את תוצאות פלאפון: ההכנסות של פלאפון ברבעון עמדו על 320 מיליון שקל והרווח הנקי בכ-172 מיליון שקל. פלאפון רשמה הרבעון רווח חד פעמי הודות לשימוע רשות החשמל שהגביל את מחירי הסיבים בשוק הסיטונאי.
עוד ב-
עם זאת, על פרטנר לא צפויה השפעה, מאחר והיא מקבלת שירותים מהסיבים של בזק במסגרת הסכמי IRU שלא מושפעים מהמחירים בשוק הסיטונאי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



