השוק

דירקטוריון קיסטון אישר דיווידנד משמעותי נוסף; תשואת הדיווידנד עולה ל-8%

דירקטוריון קרן ההשקעות קיסטון אישר חלוקת דיווידנד נוספת של יותר מ-20 מיליון שקל כך שמתחילת השנה חילקה הקרן 54 מיליון שקל לבעלי המניות שלה; נבות בר: "הבחירה הקפדנית של הנכסים וההשבחה שלהם מאפשרת להמשיך לחלק דיווידנדים שמשקפים תשואה שנתית של 8%"
ניצן כהן | 
נבות בר (צילום דודי מוסקוביץ)
קיסטון, בניהולו של נבות בר, הודיעה על חלוקת דיווידנד רבעוני נוסף בסך של כ-20.3 מיליון שקל. זוהי הפעם השמינית ברציפות שהחברה מחלקת דיווידנד למשקיעיה, וב-12 החודשים האחרונים חילקה החברה סך כולל של כ-70 מיליון שקל דיבידנד.
מאז תחילת 2024, חילקה קיסטון דיווידנדים בסך כולל של כ-54 מיליון שקל, כאשר בהתאם למדיניות חלוקת הדיווידנד שלה, צפויה החברה להמשיך ולחלק בינואר 2025 דיבידנד נוסף של 1% מההון העצמי, בכפוף לדין. 
סך כל החלוקות הצפויות בשנת 2024 יעמוד על כ-74 מיליון שקל, המהווה עלייה של כ- 65% בהשוואה לדיווידנדים שחולקו בשנת 2023. במונחים שנתיים, הדיבידנד צפוי לשקף תשואה של כ-4% על ההון העצמי של החברה, ובמונחי שווי שוק נוכחי, הדיבידנד משקף תשואה שנתית של כ-8%.
נבות בר, מנכ"ל קיסטון, ציין: "הביצועים העסקיים של קיסטון מאפשרים לה להמשיך ולחלק דיווידנדים באופן עקבי. הדיווידנד מתאפשר בזכות בחירה קפדנית ובלתי מתפשרת בנכסים איכותיים, אשר מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, ובזכות ניהול איכותי והשבחה של נכסיה. נכסי קיסטון רשמו צמיחה משמעותית מאז רכישתם, ובכלל זאת בשנתיים האחרונות, וזאת על אף המציאות הגיאופוליטית והכלכלית המורכבת".
מאז הקמתה, חילקה קיסטון למשקיעיה סך כולל של כ-160 מיליון שקל דיווידנדים. לאחר חלוקת הדיווידנד באוקטובר 2024, צפויה חלוקה נוספת בינואר2025 , בהתאם למדיניות חלוקת הדיווידנד שלה, המשקפת חלוקה בהיקף של כ- 1% מההון העצמי של החברה לרבעון.
החלטה זו התקבלה לאחר שהדירקטוריון בחן את עמידת החברה במבחני הרווח ויכולת הפירעון, ומצא כי החברה עומדת בכל התנאים הנדרשים. יתרת רווחי החברה הניתנים לחלוקה לאחר חלוקת הדיבידנד הנוכחית תעמוד על סך של כ-460.5 מיליון שקל.
קיסטון, שהוקמה בשנת 2019, היא קרן ייחודית המתמקדת בתשתיות, עם פורטפוליו משמעותי ותזרים משמעותי. תחומי ההשקעה של קיסטון כוללים את חברת אגד החולשת על פעילות תחבורה ציבורית בישראל ובאירופה, היסעים פרטיים, נדל"ן, תפעול רכבות קלות; תחנות כוח קונבנציונאליות ופעילות אנרגיה מתחדשת (שמש ורוח); מתקן התפלת מים, תפעול ותחזוקת כבישים ומנהרות, מכירת חשמל באמצעות עמדות טעינה לרכבים חשמליים באירופה; מיזם להקמת מערכת סיבים אופטיים ועוד.
קיסטון מציגה באופן עקבי תשואות IRR דו-ספרתיות על השקעות שביצעה. מייסדי קיסטון הם היזמים רוני בירם (המכהן כיו"ר הדירקטוריון), ד"ר נבות בר (המכהן כמנכ"ל ודירקטור), וד"ר גיל דויטש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה