השוק

חשיפה: מה הונו של מייסד טלגרם פבל דורוב?

מייסד הרשת החברתית טלגרם נעצר בצרפת ומתמודד עם אישומים קשים, לאור זאת החברה חוגגת 11 שנים וגם הונו המנופח של מייסדה נחשף
מערכת ice | 
פאבל דורוב, מנכ"ל טלגרם (צילום unsplash, ויקיפדיה)
לאור מעצרו של מייסד טלגרם השבוע בצרפת, החברה מציינת 11 שנים להיווסדה והיא מתקרבת לקו מיליארד המשתמשים. היתרון המרכזי של הפלטפורמה הוא שהיא לא מחליטה כמה ומתי לחשוף את התוכן, זאת אומרת אין לפלטפורמה שיקול דעת.
החברה הוקמה על ידי פבל דורוב. לאחר שסרב להעביר מידע למשטרו של פוטין הוא גורש מרוסיה. דורוב חיפש דרך לתקשר עם אחיו מבלי שהמשטרה תעלה על כך. טלגרם הוקמה בשנת 2013 עם דגש על פרטיות עקב צורך האחים לתקשר.
לפי נתונים שפורסמו בN12, מתחילת המלחמה נרשם גידול של 73% בכוחה של טלגרם בקרב הישראלים, היום, כ-70% מהישראלים משתמשים בפלטפורמה באופן קבוע.
הונו של פבל דורוב מוערך בכ-15 מיליארד דולר. בטלגרם עובדים כיום בסך הכל כ-50 עובדים. הסכום המטורף אליו הגיע הונו של דורוב נובע מכך שהוא הבעלים היחידים של החברה.
כזכור, דורוב עצור בצרפת. בהצהרה שפורסמה ביום רביעי, מסרו התובעים בפריז כי המיליארדר הועמד תחת חקירה רשמית בגין עבירות לכאורה הכוללות: סיוע בניהול פלטפורמה מקוונת שאיפשרה ביצוע עסקאות בלתי חוקיות על ידי כנופיה מאורגנת,  סירוב לשתף פעולה עם הרשויות וסיוע בהפצה פלילית מאורגנת של תמונות מיניות של ילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה