קריפטו

פוטין חתם על חוק המכשיר כריית מטבעות קריפטוגרפיים ברוסיה

לאחר שהודיע בחודש שעבר על השקת הרובל הדיגיטלי, נשיא רוסיה שיבח בישיבת ממשלה את הפוטנציאל של מטבעות דיגיטליים לתרום לפיתוח הכלכלה הרוסית ואישר מסגרת חוקית לכריית מטבעות קריפטוגרפיים במדינה
מערכת ice |  1
ולדימיר פוטין (צילום shutterstock, pixabay)
סוכנות הידיעות הרוסית TASS דיווחה כי נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, חתם באופן רשמי על חוק המתיר כריית מטבעות קריפטוגרפיים ברוסיה. בחוק מוגדרים מושגים מרכזיים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים ובהם, כריית מטבעות דיגיטליים, בריכות כרייה ומפעילי תשתיות כרייה. פעילויות הכרייה מוכרות כעת על ידי רוסיה כחלק מהמחזור הכלכלי ולא כהנפקה של מטבעות דיגיטליים. 
על פי החקיקה החדשה כריית המטבעות כפופה לרישום ויוכלו לעסוק בה ישויות משפטיות רוסיות ויזמים פרטיים. בדיווח לא פורט אם הכרייה תותנה בהוצאת רישיון או בתשלום. עם זאת, כך דווח, כורים פרטיים יוכלו להשתתף ללא רישום בתנאי שצריכת האנרגיה שלהם תישאר במסגרת מגבלות שקבעה הממשלה.
בנוסף, החוק מאפשר מסחר בנכסים פיננסיים דיגיטליים זרים בפלטפורמות בלוקצ'יין רוסיות. לבנק המרכזי של רוסיה תישמר הסמכות למנוע מסחר או השקה של נכסים פיננסיים דיגיטליים מסוימים אם הוא רואה בהם סכנה או איום על יציבות הכלכלה הרוסית.
ביולי, כזכור, הודיעה רוסיה על כוונתה להנפיק רובל דיגיטלי.

TASS מדווחת כי בישיבת ממשלה הדגיש פוטין כי רוסיה צריכה "לנצל את הרגע" בהקמת מסגרת משפטית למטבעות דיגיטליים, שיבח את הפוטנציאל של מטבעות דיגיטליים לתרום לפיתוח הכלכלה הרוסית, והדגיש את הצורך ברגולציה ותשתיות מתאימות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכנים!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו נרחם על הרוסים.זה מדינה שעשירה במחצבים.אז ממש מסכנים להרוויח בקריפטו או ביטקוין.ככה זה דיקטטורה המדינה עשירה אבל האזרחים רק סובלים בגלל השלטון!!!!
    סגור