השוק

יצחק תשובה רוכש בניין של WeWork בעסקת ענק | כל הפרטים

איש העסקים יצחק תשובה רוכש בניין של WeWork בארה"ב במטרה להפוך אותו לבניין דירות מגורים; הרכישה תתבצע באמצעות אלעד גרופ' הפרטית שתהפוך את הבניין למגדל בן 100 יחידות דיור
ניצן כהן |  6
יצחק תשובה (צילום shutterstock, פלאש 90)
איש העסקים יצחק תשובה רוכש באמצעות החברה הפרטית שלו, קבוצת אלעד גרופ, את בנין 419 Park Avenue South במחיר של 72 מיליון דולר. קבוצת אלעד מתכננת להפוך את בניין המשרדים שבאזור מידטאון סאות' למתחם מגורים. כך על פי דיווח באתר דה ריל דיל האמריקאי.
על פי הדיווח זו תהיה ההמרה הראשונה של בנין משרדים לדירות מגורים במידטאון סאות' מאז פרוץ מגיפת הקורונה. אלכס אולסן, מנהל התפעול הראשי של קבוצת אלעד גרופ, צוטט בדיווח הזה כאומר שהחברה מתכננת להקים כ-100 יחידות דיור שבנייתן צפויה להסתיים בשנת 2026.
אלעד גרופ של תשובה אוחזת במומחיות בתהליכי העברה של נכסי נדל"ן ממשרדים וכד' לבנייני מגורים. על פי הדיווח בארה"ב הניסיון הזה נרכש בין היתר במהלכים דומים במלון הפלאזה ניו יורק, בפרויקט 250West, ובפרויקט לאונרד 108 בטרייבקה.
עוד על פי הדיווח, הבניין של WeWork נמצא בבניין 419 Park Avenue South, והוא משתרע על פני כ-60 אלף רגל רבועים. WeWork סגרה את פעילותה בבניין והוציאה אותו למכירה מה שאפשר לתשובה, באמצעות אלעד גרופ' לרכוש את הבניין ולהפוך אותו לבניין מגורים.
נזכיר כי מעבר להחזקות המוכרות של תשובה בקבוצת דלק שמחזיקה בשורה של נכסים בישראל ומחוצה לה, יש לו לא מעט עסקים פרטיים שאינם מדווחים ואינם מוכרים לציבור הרחב. תשובה מחזיק בשורה של נכסי נדל"ן אטרקטיביים בארה"ב וקנדה. את העסקים הפרטיים של יצחק תשובה ניהל על לפני כמה שנים עידן ולס שעבר לנהל את העסקים הציבוריים של תשובה ולמעשה שיקם את קבוצת דלק והפך אותה לנכס אטרקטיבי מאוד.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דלק נדלן
    אלי הפגוע 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה חלאת אדם.ברכה לא יהיה לך מזה.הרסתה את משפחתי ,כל כספ יהלך על המנייה זו.בורא עולם יקח אותך במהרה,הוא ישפוט בנינו. אדם בזה בלי כבוד.מעניין אותך רק כסף.מאחל.......ותקנה חלקת קבר במהרה,שלא תהנה.
    סגור
  • 3.
    גנב גדול
    חזקים על חלשים 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שהוא היה חייב מיליארד דולר וויתרו לו עליהם , עכשיו התחיל לרכוש בניינים , העיקר יבואו לעצור מוכר פלאפל ונהג מונית. אחר כך אנחנו בוכים שהכל יקר פה וגונבים אותנו, ולא עושים כלום נגד הגנבים הגדולים!
    סגור
  • פגועי דלק נדלן
    ציון 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלאת אדם.שיקנה קבר לעצמו מהר שלא יהי'ה מאוחר.ושיעשה תשובה לפני הבורא עולם שפגע במשפחות רבותע"י מחיקת המניות של דלק נדלן. לא יסולח לך עד יום מותך.נבזה שכמוך. לא להאמין לן. ראו הוזהרתם.
    סגור
  • 2.
    כמה עולה חנייה לחודש? (ל"ת)
    שרוף 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ממש לא
    עמיצור 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טרמפ הי הראשון שהמיר בנין משרדים במגורים בשנות ה 90
    סגור
  • תקרא שוב ושוב ושוב....ואז תבין מה כתבו (ל"ת)
    יופלה 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור