השוק

ענקית הקנאביס הישראלית שוברת שיא: ההכנסות זינקו ל-50 מיליון שקל

טוגדר פארמה, מדווחת  על תוצאות שיא במחצית הראשונה של 2024 ושיפור בכל הפרמטרים התפעוליים
מערכת ice | 
קנאביס בישראל (צילום פלאש 90/ קובי גדעון)
טוגדר פארמה (ת"א: טגדר), המייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי איכותיים בישראל ובאירופה, מדווחת הבוקר (שני) על תוצאות שיא במחצית הראשונה של 2024 ושיפור בכל הפרמטרים התפעוליים – הכנסות הסתכמו לכ-50 מיליון שקל, עליה של כ-11%, בהשוואה להכנסות של כ-45.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
העלייה העקבית בהכנסות נובעת בעיקר עקב עלייה בהכנסות ממכירות תפרחות ותוצאות מאמצי השיווק שבוצעו במהלך השנה האחרונה וכן הקפדה מתמידה על איכותיות בכל קטגוריות הגידול.
הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2024 הסתכם לשיא של כ-19.2 מיליון שקל, עליה של 12%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי במחצית הראשונה של 2024 הסתכם לשיא של כ-12.4 מיליון שקל, עליה של 14%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח לתקופה במחצית הראשונה של 2024 הסתכם לשיא של כ-8.1 מיליון שקל, עליה של 53%, בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. העליה לרווחי שיא נובעת מעליה בהכנסות וצמצום הוצאות המימון, בין היתר לאור המרת הלוואת הבעלים. EBITDA הסתכמה לסך של כ-15.8 מיליון שקל, בשיעור של 31%. החברה דיווחה במחצית הראשונה של 2024 על תזרים מזומנים שוטף בסך 3.9 מיליון שקל.

ניר סוסינסקי, דירקטור בטוגדר פארמה ציין: ״אנו ממוקדים בצמיחה ומקדמים מהלכים בשוק שישמרו ויחזקו את המומנטום שהחברה מציגה בשנתיים האחרונות. מגמת העליה בהכנסות ומימוש המנוף התפעולי של החברה יאפשרו לנו להמשיך לייצר ערך עבור בעלי המניות".
סער יחזקאל, סמנכ"ל מכירות ותפעול טוגדר פארמה: ״טוגדר פארמה ממשיכה להוביל את שוק הקנאביס הרפואי בישראל . הגידול במכירות וברווח במהלך החציון הראשון של 2024 נובע מהשקת מספר מותגי  פרימיום מקנדה, שתמכו במוצרי ה-Value for money שלנו מגידול מקומי בחווה בעוטף עזה ומהחווה שלנו באוגנדה. טוגדר פארמה התבססה במעל 350 בתי מרקחת בישראל כמובילת שוק ורוכשת את אמון המטופלים מידי חודש".
"בנוסף, החברה ממשיכה לפעול לשיתופי פעולה בישראל ובשווקים מתפתחים אנו מצפים להמשיך את הגידול במהלך החציון השני של 2024 בעזרת השקה של מותגים נוספים מרחבי העולם בישראל, המשך הפצת מותג TOGETHER   באירופה וכן פיתוח של מוצרים חדשים במפעל בעוטף עזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה