השוק

החברה הישראלית קרסה תחת החובות: כך פסק בית המשפט

לאחר שנודע כי חברת היהלומים הישראלית קורסת תחת חובות בגובה 103 מיליון שקל שצברה, ואף הגישה בקשה להוצאת צו עיכוב הליכים. בית המשפט הודיע היום על החלטתו
מערכת ice | 
פיטורים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת לוסיקס לייצור יהלומי מעבדה הוקמה בשנת 2016 על ידי איש העסקים הישראלי, בני לנדא, כאשר אז המוצר נחשב למהפכני, ורבים ניבאו שהוא יחליף במהרה את היהלומים האמיתיים, שכה נחשקים בקרב אוהבי התכשיטים שנמשכים לנדירותה של האבן, במיוחד כאשר היא מתגלה ברמות ניקיון וצבע גבוהות.
לאחרונה נודע כי החברה שהקים לנדא צברה חובות עתק בגובה 103 מיליון שקלים, שאילצו אותה להגיש בקשה מבית המשפט, להוצאת צו לעיכוב הליכים. זאת מאחר והיא טוענת לקיום מגעים עם חברה אחרת, במטרה לנסות ולהציל את החברה.
על פי פרסום של כלכליסט היום (חמישי), בית המשפט נעתר חלקית לבקשה, והוציא צו עיכוב הליכים, אך ל-14 ימים בלבד. שופטת בית המשפט המחוזי קבעה בנוסף להוצאת הצו הזמני, כי שי בר ניר ימונה לבעל תפקיד בחברה, שיגיש דו"ח המלצות לבית המשפט בתוך 10 ימים.
כזכור, החברה הודיעה לנושים שלה כי בכוונתה להגיש את הבקשה מבית המשפט. וזאת לאחר שהודיעה לבעלי המניות שלה כי נדרש להזרים כספים נוספים בגובה 15 מיליון שקל, במטרה למנוע את ההליך הכואב אך כאמור, נראה כי הוא יצא לדרכו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה