השוק

דירוג עשירי העולם: ג'ף בזוס גרף 7 מיליארד דולר, אילון מאסק בלחץ?

הונו של מנכ"ל טסלה עומד על לא פחות מ-243.7 מיליארד דולר. מארק צוקרברג במקום השלישי כשהוא גורף 3.7 מיליארד דולר, ומעורך ב-188.2 בסך הכל. מי במקום הרביעי בטבלה ומי שומרת על מקומה כאישה העשירה בתבל?
מערכת ice |  1
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
כמדי שבוע, מגזין פורבס מפרסם את דירוג עשירי העולם. נראה שהצמרת כולה רושמת רווחי עתק במיליארדים. מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, ובעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק שנועד לאחרונה עם המועמד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, חזר לאחרונה לתואר שאיבד לפני כמה חודשים.
מאסק הוא האיש העשיר ביותר בעולם כשהונו העצמי של מאסק עומד על 243.7 מיליארד דולר, כשהוא גלגל לכיסו במהלך השבוע 7.2 מיליארד דולר. מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, רשם רווחי עתק של 7 מיליארד דולר וניצב במקום השני כשהונו האישי עומד על 196.1 מיליארד דולר.
ברנאר ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, איבד לאחרונה את מעמדו וירד למקום הרביעי. ארנו הרוויח במהלך השבוע 3.9 מיליארד דולר, והוא מוערך ב-185.1 מיליארד דולר. מארק צוקרברג במקום השלישי עם 188.2 מיליארד דולר, הרוויח לאורך השבוע 3.7 מיליארד דולר. 
סוגר את החמישייה לארי אליסון, שהוסיף להונו שעומד בסופו של דבר על סכום של 169.1 מיליארד דולר עוד 3.9 מיליארד דולר. 
במקומות השישי והשביעי בהתאמה נמצאים וורן באפט ולארי פייג'.
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין מאוד!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותי מעניין מה הטייקונים יעשו עם כל הכסף הזה,שאם חושבים על הגודל,זה תקציב למדינה בעולם.וורן באפט וביל גייטס כבר הודיעו שלא יורידו את כספם לקרוביהם.הסיבה,זה לא בריא שאדם יקבל סכום כסף גדול שהוא לא עבד כדי להרוויח אותו.אנשים יכולים להתחרפן מזה.לכן, הכסף ייתרם לצדקה ולמחקר!!!!
    סגור