השוק

האמריקאים נשארים בבית: הפארקים של דיסני נחלשים; הסטרימינג מתחזק

עם ירידה ברווח התפעולי בפארקי השעשועים שלהם וערוצי טלוויזיה מדשדשים, ענקית הבידור רושמת עלייה של 4% בהכנסות ברבעון בזכות שירותי הסטרימינג ושובר הקופות המצויר
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
"זה היה רבעון חזק לדיסני", אמר המנכ"ל בוב איגר עם פרסום הדוחות. "תוצאות מצוינות בתחום הבידור שלנו הן בקופות בתי בקולנוע והן בשירותי הסטרימינג (ESPN+, דיסני+ והולו)". 
ההכנסות הכוללות ברבעון עמדו על 23.16 מיליארד דולר, עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח המתואם למניה היה 1.39 דולר, עלייה של 35% מ-1.03 דולר ברבעון הקודם בשנה הקודמת. התוצאות הפתיעו את האנליסטים בוול סטריט. לפי נתוני LSEG הצפי להכנסות עמד על 23.07 מיליארד דולר והצפי לרווח למניה על 1.19 דולר.
התוצאות טובות במיוחד בתחום שירותי הסטרימינג. הכנסות חתימת הסטרימינג קפצו ב-15% ל-6.4 מיליארד דולר, עם רווח תפעולי של 47 מיליון דולר לעומת הפסד של 512 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. זו הפעם הראשונה שעסקי הסטרימינג של דיסני רושמים רווח, רבעון אחד מוקדם יותר מהתחזית הקודמת של החברה.
בתחילת החודש הודיעה דיסני על קיצוץ של 140 עובדים (2%)  מהעובדים בחטיבת הטלוויזיה שלה, כחלק מהאסטרטגיה של החברה לצמצם את ההשקעה בתוכן טלוויזיוני לטובת סטרימינג.
ההצלחה הקופתית של "הקול בראש 2", הסרט המצויר הרווחי ביותר של כל הזמנים עם הכנסות של 1.56 מיליארד דולר מאז שוחרר למסכים בחודש יוני, תדלקה 1.3 מיליארד הרשמות לשירות הסטרימינג דיסני+ במטרה לצפות בסרט הראשון בסדרה. שיעור הנטישה, עם זאת, נותר גבוה.

תוצאות מאכזבות יותר נרשמו בתחום פארקי השעשועים של דיסני. הפארקים בארצות הברית רשמו עלייה של 5% בהכנסות אבל ירידה של 6% ברווח התפעולי. הפארקים הבינלאומיים רשמו עלייה של 2% ברווח התפעולי. בחברה הזהירו שביקושים חלשים עלולים לפגוע בתוצאות הסגמנט כולו ברבעונים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה