השוק

חברת האופנה בקריסה: חובות של מיליונים ובקשה לעיכוב הליכים

רשת האופנה לדור הצעיר "ג'יפה ביגוד והנעלה", נקלעה לחובות של כ-5.6 מיליון שקל ופנתה לבית המשפט בבקשה להסדר חוב. פרקליטיה: "החברה תעמוד בהסדר החוב ותמשיך לשרת את לקוחותיה"
מערכת ice |  4
רשת אופנה בקריסה-אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
עוד חברת אופנה ישראלית נקלעה לחובות ופנתה לביהמ"ש: חברת ג'יפה ביגוד והנעלה (jiffa) בבעלות איש העסקים אלכס גייכמן, הגישה לביהמ"ש המחוזי בת"א בקשה להסדר חוב ובקשה לעיכוב הליכים, לאחר שנקלעה לחובות של כ-5.6 מיליון שקל.
"ידיעות אחרונות" חשף הבוקר כי הרשת, שמנתה בשיאה 6 חנויות מצליחות, וכיום שתיים בלבד בת"א וראשל"צ, הגישה בקשה באמצעות עוה"ד רמי קוגן ואורלי עוז רבינוביץ, בה נכתב כי "בעל המניות עוסק כבר משנת 1997 בזיהוי, איתור והיענות מהירה ביותר ל'טרנדים' בתחום ההנעלה והאופנה המיועדים לקהל הצעיר. שמו של בעל המניות הולך לפניו בזיהוי 'המוצר הבא' וסיפוק מיידי של צורכי השוק. לאור התמורות בשוק האופנה, הבנקים, הגופים הפיננסיים והספקים, החליטו להקטין את החשיפה לענף. כך, למרות שהחברה לא הושפעה כלל מהמשבר בתחום האופנה שכן היא מעולם לא עסקה ב'אופנה מהירה', הופחת האשראי שניתן לחברה".
 
בעמוד האינסטגרם של ג'יפה, המונה 43 אלף עוקבים, אין אזכור לקשיים שעוברת החברה. עורכי הדין הגיבו לידיעות: "החברה תעמוד בהסדר החוב ותמשיך לשרת את לקוחותיה".
כזכור, באחרונה נקלע לקשיים גם האתר למכירת נעליים וביגוד שוז אונליין (ShoesOnline), הגדול ביותר בישראל בתחומו, אשר נקלע לחובות של מיליוני שקלים, והגיש בקשה לבית המשפט בדרישה למתן צו לפתיחת הליכים וצו להקפאת הליכים אישי נגד מנכ"ל האתר, דקל סטולרו. לבסוף נמכר לחברת שסטוביץ תמורת 600 אלף שקל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כולם בחובות למרות המחירים המופקעים שהם לוקחים
    עם ישראל 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הגיע הזמן שיבינו שאנחנו מדינה קטנה ואין מקום לכל כך הרבה חברות וחניות דמים לעצמם רגל
    סגור
  • הפסדים
    אברהם???? 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל בגלל המחיר של השכירות של המקום. ואחוזים של הפדיון היומי.אין פרופורציות לשום דבר....
    סגור
  • 1.
    עם שם כזה, לא מתפלאת... (ל"ת)
    ליאת 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • חח (ל"ת)
    נופר פוקס 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור