השוק

דסק"ש במכירת חיסול: אחרי סלקום - מכרה חברה בכ-53 מיליון דולר

חברת דסק"ש, הודיעה כי היא מוכרת את מלוא החזקותיה (כ-59.14%) בחברת אלרון לאריאלי אי.אל. בע"מ מקבוצת "אריאלי", בתמורה לסך של 53.2 מיליון דולר, המשקף לאלרון שווי של כ-90 מיליון דולר. המכירה של אלרון מגיעה אחרי עוד מכירת ענק של החברה, שמכרה לאחרונה את סלקום לקרן פורטיסימו לפי שווי שוק של 2.6 מיליארד שקל
מערכת ice | 
צחי נחמיאס (צילום ורד פיצ'רסקי, shutterstock)
חברת דסק"ש הודיעה היום (ראשון) כי התקשרה במזכר הבנות לא מחייב למכירת מלוא החזקותיה (כ-59.14%) באלרון ונצ'רס בע"מ ("אלרון") לאריאלי אי.אל. בע"מ מקבוצת "אריאלי", בתמורה לסך של 53.2 מיליון דולר, המשקף לאלרון שווי של כ-90 מיליון דולר. מי שהובילה את הרכישה היא ליסיה בכר-מנוח, שותפה-מנהלת ב"אריאלי אי.אל".
בהתאם להוראות ההסכם, הודיעה החברה כי התמורה תשולם לה בתשלומים כדלהלן: תשלום ראשון בגובה 5% מהתמורה שולם לחברה במועד ההתקשרות בהסכם, תשלום שני בגובה 5% מהתמורה ישולם לחברה עד ליום 1.8.2024, ותשלום אחרון (בגובה 90% מהתמורה) ישולם לחברה במועד ההשלמה שבו יועברו המניות לרוכש ואשר יחול עד ליום 15.8.2024.
בתוך כך, לרוכש קיימת אפשרות לדחיית התשלום האחרון ומועד ההשלמה ב-14 ימים (בכפוף לתשלום סכום לא מהותי במועד ההשלמה כפיצוי על הדחייה בתשלום). כמו כן, ההסכם כולל הוראות בדבר התאמת תמורה במקרה של חלוקת דיבידנד על-ידי אלרון עד למועד ההשלמה. עו״ד שירי שחם ושי מרגלית ממשרד ארנון ייצגו את דיסקונט השקעות, ועו״ד דוני טולדנו ואיריס קושל ממשרד ארדינסט ייצגו את אריאלי קפיטל.
כזכור, רק לאחרונה דסק"ש מכרה את סלקום לקרן פורטיסימו באופן רשמי, אחרי שמכרה את מניות השליטה בסלקום (35.57%) תמורת 936 מיליון שקל, עסקה המשקפת שווי שוק של 2.6 מיליארד שקל. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה