השוק

גוגל בדרך לעסקה היסטורית ב-23 מיליארד דולר עם וויז?

במידה והמהלך יצא לדרך תהיה העסקה לא רק הגדולה ביותר בתולדותיה של חברת האם אלפבית אלא גם אקזיט ענקי וחסר תקדים בשוק בארץ. ויז, נוסדה בשנת 2020 ועוסקת באבטחת סייבר וענן. גורמים מקורבים מדווחים: נמצאים במגעים מתקדמים מאוד לחתימה
מערכת ice |  1
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
האם גוגל עומדת לבצע את העסקה הגדולה ביותר בתולדותיה עם החברה הישראלית ויז? דיווח בוול סטריט ג'ורנל שפורסם היום (ראשון) מדווח כי חברת האם של גוגל, אלפבית נמצאת במגעים עם החברה הישראלית בנוגע לעסקת רכישה של חברת אבטחת הסייבר. על-פי הדיווח, העסקה צפויה להגיע בקרוב, בהנחה שהשיחות לא יתפוצצו. 
במידה והעסקה אכן תצא לפועל בתנאים המפורסמים, גוגל צפויה לשלם כ-23 מיליארד דולר עבור חברת אבטחת הסייבר הישראלית. מעבר לכך שמדובר בעסקה היסטורית עבור החברה, אם היא תתממש זה יהיה גם האקזיט הגדול ביותר בהיסטוריה של ישראל. 
גורמים מעריכים כי במידה והעסקה תצא לדרך העסקה תחזק את מעמדה של חברת גוגל בישראל ותגדיל את כוח האדם שלה בישראל. ויז הישראלית מונהגת על ידי המנכ"ל אסף רפפורט. היא הוקמה בשנת 2020. לאחרונה נודע כי החברה הישראלית רכשה את חברת פתרונות הענן Cloudojo. בנוסף פורסם כי החברה מעורבת בפרשה משפטית מול אורקה סקיורטי בארה"ב. אורקה סקיורטי הגישה תביעה כנגד ויז ואילו ויז מיהרה להגיש תביעה נגדית כנגד החברה בטענה כי הפרה את זכויות היוצרים שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחיר כבד
    אבו 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר החברה הגבוה ומחיר הקניה הגבוה פי2 ממחיר החברה מראים שזאת העסקה שתסכן את קיומה של גוגל.עם הכנסות של 140 מ דולר מצחיק יש כאן מה שהוא מסריח
    סגור