השוק

רשת ההמבורגרים קורסת: הכריזה על פשיטת רגל

רשת בורגרים נוספת בארצות הברית הגישה בקשה לפשיטת רגל ומתמודדת עם שאלות לגבי העתיד שלה. רשת קומה'ס קורנר בנתה את המוניטין שלה על היותה הומוריסטית מאוד שעושה שימוש בשמות ובסימונים של בורגרים מתוך מוזיקת האבי מטאל, אך כעת היא בסכנה לסגירה בשל חובות כבדים
מערכת ice |  4
רשת המבורגרים (צילום shutterstock)
אין ספק שקשה להתחרות ביתרונות הגודל, התמחור והטכנולוגיה שרשתות כמו מקדונלד'ס, וונדי'ס, ובורגר קינג מחזיקות בהם. כולם מכירים את המותגים הגדולים האלה ואתה לעולם לא רחוק יותר ממספר קילומטרים מאחת מהנקודות שלהם.
אבל כעת, רשת בורגרים נוספת בארצות הברית הגישה בקשה לפשיטת רגל ומתמודדת עם שאלות לגבי העתיד שלה. רשת קומה'ס קורנר בנתה את המוניטין שלה על היותה הומוריסטית מאוד שעושה שימוש בשמות ובסימונים של בורגרים מתוך מוזיקת האבי מטאל, בסכנה לסגירה, עקב חובות במיליוני דולרים.

הבורגרים שלה שהפכו לאייקוניים, נקראים על שם להקות מתכת כבדה, כולל הבלאק סבאת' שמכיל צ'ילי, פפרג'ק, בצל אדום ותבלינים שחורים, והגוטסנייק עם גבינת עזים מתובלת, ממרח כורכום ותירס חריף, חרדל צ'ולולה-לימון ובצלים אדומים עמוקים מטוגנים בחלב.
למרות הבורגרים והמעריצים הנלהבים שלה, חברת האם של קומה'ס קורנר הגישה בקשה לפשיטת רגל ב-11 ביוני בבית המשפט לפשיטות רגל במחוז אילינוי, אך הנשיא של החברה, רון קיין, מתעקש שחברתו תשרוד. "אנחנו לא הולכים לשום מקום". החברה דיווחה על 3.5 מיליון דולר בהתחייבויות כוללות בהגשת פשיטת הרגל שלה. בשנים האחרונות קומה'ס קורנר ריככה את הקונספט שלה, שבעיקר אמר להנמיך את עוצמת הקול של המוזיקה המתכת הכבדה ופאנק, בניסיון למשוך קהל רחב יותר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה יש בתוך המבורגר?
    אפי 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האם אתם יודעים מה יש בתוך ההמבורגר? כאילו, ברור, בשר בקר. אבל האם אתם יודעים בוודאות? היה לי חלום מפחיד על שמגישים לכם בשר אדם, שלא נדע. ואז הבנתי שוואלה, זה שיש חותמת על הבשר, אומר שהוא באמת כשר? האם אפשר להאמין למשהו במקום שבו נמצאת האנושות היום? אז לא יודעת. אני בחרדות. לא נוגעת יותר בבשר.
    סגור
  • 3.
    מעניין תתחת
    מני 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אכפת לנו פה בארץ מרשת המבורגרים בחול? מאיפה אתם מביאים את הכתבים עם הכתבות הדפוקות האלה
    סגור
  • 2.
    המתכת הכבדה (ל"ת)
    איס אתם פשוט פיפי 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רשת המבורגרים
    היועץ 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נו מה אכפת לנו מרשת המבורגרים באמריקה חסר לנו צרות בארץ
    סגור