השוק

המניה הלוהטת בבורסה הישראלית: החברה הביטחונית בעסקת ענק

חברת עין שלישית, שרושמת זינוק מטאורי של יותר מ-120% מתחילת השנה, הודיעה לבורסה לניירות ערך כי היא קיבלה הזמנה מלקוח ביטחוני בהיקף 19 מיליון שקל, וכי הלקוח יכול לבצע הזמנות נוספות בסך כולל של כ-22 מיליון שקל
מערכת ice |  1
בורסה (צילום shutterstock)
חברת עין שלישית עדכנה אתמול (שני) כי בהמשך לדיווח לבורסה לניירות ערך בתל אביב מיום ה-19 במאי על הזמנה מלקוח ביטחוני, התקבלה הזמנה סופית ומחייבת בהיקף 19 מיליון שקל, וכי הלקוח יכול לבצע הזמנות נוספות בסך כולל של כ-22 מיליון שקל.
בדיווח הרשמי שהוציאה החברה לבורסה נכתב כי בהמשך להודעות החברה מהימים 19 במאי 2024 וה-20- במאי 2024 בדבר זכייה במכרז של לקוח ביטחוני לרכישת מערכות של החברה, החברה מתכבדת לעדכן כי התקבלה הזמנה סופית ומחייבת מהלקוח הביטחוני בהיקף של כ-19 מיליון שקל.
יובהר, כי מטבען של הזמנות מסוג זה, ייתכן ואלו יכללו התאמות נוספות לאור דרישות הלקוח, אשר עשויות להגדיל את היקף הפרויקט ובהתאם את סך ההכנסות לחברה. בנוסף לכך, העסקה מעניקה ללקוח הביטחוני את האפשרות לבצע הזמנות נוספות מהחברה בסך כולל של כ-22 מיליון שקל, במהלך תקופה של 3 שנים ממועד דיווח מיידי זה.
יודגש כי האמור לעיל אינו מוגדר כהכנסות, וזאת עד למועד בו לא ניתן יהיה עוד לבטל את ההזמנות. האמור בדוח זה, לרבות בדבר הערכות החברה ותחזיותיה באשר קבלת סכומי ההזמנה בפועל וקבלת הזמנות נוספות, הינן בבחינת מידע "צופה פני עתיד" כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח1968- והתקנות על פיו, המבוסס על המידע הידוע לחברה במועד זה, המבוסס בחלקו על הערכות ותחזיות החברה בדבר התפתחויות ואירועים עתידיים אשר מועד התרחשותם והתממשותם, אם בכלל, אינו ודאי.
בנוסף, המידע תלוי, בין היתר, גם בגורמים שאינם בשליטתה של החברה, בין היתר, כמפורט בסעיף 35 לדוח התקופתי של החברה. בהתאם לכך, הערכות אלה עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה מהותית מכפי שהוערך על ידי החברה.
העין השלישית היא הדבר החם ביותר בבורסה הישראלית מתחילת השנה, כאשר מתחילת השנה המניה זינקה בכ-127%, מכיוון שהעין השלישית עוסקת בתחום החם של התעשיות הביטחוניות - הרחפנים. החברה מפתחת מערכות אלקטרו-אופטיות מבוססות בינה מלאכותית המותקנות על רחפנים לסריקה וגילוי אויב, ומערכות קרקע לגילוי רחפנים, שזוכות לביקוש עולמי גבוה במלחמות האחרונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש לוהטת..קניתי לפני חודש, ואני בהפסד,גם אחרי הקפיצה (ל"ת)
    הדר 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור