השוק

חברת הסייבר הישראלית באקזיט: בכמה תירכש ע"י הענקית האמריקנית?

חברת טנאבל האמריקנית, אשר מספקת פתרונות לחולשות ואיומי סייבר, נמצאת במגעים לרכוש את חברת הסייבר הישראלית אאוריקה. שווי העסקה מוערך בסך של עשרות מיליוני דולרים
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ענקית הסייבר האמריקנית טנאבל, המספקת פתרון לניהול, סריקה ומדידה של חולשות ואיומי סייבר (שהתרבו בישראל במיוחד לאור מלחמת חרבות ברזל), נמצאת במגעים לרכישת חברת הסייבר הישראלית אאוריקה בשווי של עשרות מיליוני דולרים, לאחר שאאוריקה פסלה חברות אחרות – כך פורסם לראשונה בכלכליסט.
חברת אאוריקה, שמאפשרת מיפוי מאגרי נתונים הקיימים על פני פלטפורמות ענן, הוקמה בשנת 2021 ועד כה הצליחה לגייס סכום בסך 8 מיליון דולר, בעיקר מקרן ההון סיכון YL Ventures וכן מסמנכ"לי אבטחת מידע בחברות סייבר מהגדולות בעולם.
נזכיר כי בכלכליסט דווח שטאנאבל ביצעה רכישה של חברת הסייבר הישראלית ארמטיק (המתמחה במניעה וזיהוי של איומי אבטחת ענן) בספטמבר 2023, כאשר שווי הרכישה עמד על 265 מיליון דולר.
מהדו"ח השנתי של רשות החדשנות בנוגע למצב ההייטק הישראלי לשנת 2024, נראה כי מלחמת חרבות ברזל השפיעה באופן ניכר (ומפתיע) על הענף.   מתמונת המצב עולה כי על אף הקשיים שחלו במהלך השנה, 396 אלף עובדים הועסקו בענף ההייטק ב-2023, מדובר בגידול של 2.6% בהשוואה לשנה הקודמת, כשבמהלך השנה הצטרפו כעשרת אלפים עובדים ועובדות לענף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה