השוק

נקסטקום מסכמת רבעון ראשון: ירידה של כ-2.5 מיליון שקל בהכנסות

קבוצת נקסטקום מפרסמת את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024. הכנסות החברה הסתכמו ב-96.1 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם ל-2.5 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל ב-2023

מערכת ice | 
דוחות (צילום shutterstock)
קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות במגזר תשתיות תקשורת ומגזר אנרגיה מתחדשת, מפרסמת היום (שלישי) את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024. 
ההכנסות הסתכמו  ב-96.1 מיליון שקל, מדובר בירידה של כ-2.5 מיליון שקל בהשוואה  להכנסות בסך 98.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2023. עוד עולה מהדו"ח, כי הרווח התפעולי הסתכם ב-3.5 מיליון שקל, זהה לזה ברבעון המקביל ב-2023 והושפע מקיטון בהוצאות המימון. מלבד זאת, החברה מודיעה כי הרווח הנקי הסתכם ל-2.5 מיליון שקל, בדומה לזה ברבעון המקביל ב-2023.  
נכון ל-31 במרץ השנה, ההון העצמי של החברה מהווה 36.5% מסך המאזן. בתחום תשתיות התקשורת החברה מציינת כי ההכנסות הסתכמו ב- 67.4 מיליון שקל ונרשם גידול ברווח הגולמי וברווחיות הגולמית, זאת כתוצאה מהמשך ביצוע פרויקטי עוגן ופריסת סיבים אופטיים עבור חברות התקשורת וביצוע פרויקטים במסגרת מכרז חשכ"ל שבו זכתה החברה בשנה קודמת. 
בתחום האנרגיה המתחדשת החברה מדווחת על הכנסות של 28.7 מיליון שקל, לצד ירידה ברווח הגולמי וברווחיות הגולמית של המגזר.  לצד נתונים אלו, נקסטקום מדוות כי מתחילת השנה, חתמה החברה על הסכם להקמת פרויקטים מסוג חוות סולאריות משולבות אגירה עם סולגרין בתמורה לסך כולל של 37 מיליון שקל.
מלבד זאת, החברה מכריזה על הסכם עם משקי הקיבוצים למיזוג פעילות שירותי תקשורת פס רחב לסקטור ההתיישבותי עם פוטנציאל להיכנס לשוק התקשורת גם במעמד של חברה יזמית.     
כזכור,  נקסטקום דיווחה לאחרונה כי חברה בת שלה, ש. נקסטקום בניה, השיגה את הרוב המיוחס להקמת פרויקט פינוי בינוי במגדל העמק לכ-620 יחידות דיור, שטחי מסחר ומבני ציבור, המצטרף לפרויקט בנייה אחר בהקמה משותפת בחברת ש. בניה שצפוי להתחיל בהקמה בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה