השוק

גילת טלקום במהלך ענק: היקף העסקה יסתכם בכ-45 מיליון דולר

גילת טלקום גלובל מכריזה כי חתמה הסכם ארוך טווח לאספקת שירותים עם חברת Vodacom בהיקף של כ-45 מיליון דולר. מדובר בחידוש ההתקשרות למשך תקופה של 3 שנים נוספות, עד לסוף חודש 2027

מערכת ice | 
איציק בן אליעזר (צילום shutterstock, יחצ בזק)
גילת טלקום גלובל, המעניקה שירותי תקשורת באמצעות תשתית לוויין, תשתית קרקעית ותשתית ISP, מכריזה היום (ראשון) כי חתמה על עסק ארוך טווח לאספקת שירותים עם חברת התקשורת "Vodacom". שוויו של ההסכם אשר נחתם לאחרונה בין השתיים, הינו כ-45 מיליון דולר. 
לטענת גילת טלקום גלובל, מדובר בחידוש ההתקשרות למשך תקופה של 3 שנים נוספות, עד לסוף חודש 2027. במסגרת ההסכם, החברה תספק ללקוח קיבולת לוויינית מנוהלת הן לחיבור לשדרת האינטרנט העולמית והן לחיבור בין אתרי סלולר ברשת הלקוח.
יוענקו שירותי גיבוי לווייני לחיבור הלקוח לשדרת האינטרנט, שירותי מיקור חוץ של הפעילות הלוויינית של הלקוח ויוענק סיוע לניהול האתר המרכזי של הלקוח. התמורה הכוללת בגין עסקת הענק בין השתיים, צפויה לעמוד על כ-45 מיליוני דולר אשר תתפרס על פני תקופת ההסכם.
מלבד זאת, החברה מציינת כי תהליך ההתקשרות תכלול הפעלת שירותי Mpower בחלק מאתרי הלקוח, שירות חדשני, מחולל מהפכה בחיבור לוויני של אתרים סלולרים למרכז הרשת. באמצעות לוויני ה-Mpower של חברת הלוויינים SES גילת תספק ללקוח זה, שירותי קישוריות ברוחב סרט מהיר ובשיהוי נמוך בכ-70% מהשיהוי הקיים היום ביחס ללוויני GEO מסורתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה