השוק

דואר ישראל שובר את השוק: כך יתחרה בבנקים הגדולים

בנק הדואר מהווה חלק משמעותי מהשירותים המוצעים. על כן, הרוכשת החדשה של הדואר מילגם רואה פוטנציאל להתחרות מול הבנקים הגדולים והקטנים כאחד, בהצעת חשבונות עו"ש במחירים מוזלים, במיוחד ללקוחות שהבנקים לא מעוניינים לקלוט.
מערכת ice |  3
דואר ישראל (צילום shutterstock)
עשור חלף מאז שהממשלה אישרה לראשונה את מכירת דואר ישראל, אחרי שורת ניסיונות שלא צלחו, וחרף נסיונותיו של שר התקשורת שלמה קרעי להכשיל את המהלך, נפרדה אתמול המדינה מחברת דואר ישראל, המספקת שירותי דואר לכלל האוכלוסיה בישראל עבור סכום של 461 מיליון שקל.
המהלך התבצע גם תוך כדי חילופי ראש רשות החברות הממשלתיות, ודווקא כשברקע אי ודאות כלכלית.  לחברת מילגם שזכתה אתמול במכרז עם הצעה הגבוהה ביותר מ-84 מיליון שקל מזו במקום השני של רמי לוי ודלק ישראל, יש תוכניות מרחיקות לכת לדואר.

בנק הדואר מהווה חלק משמעותי מהשירותים המוצעים. על כן, מילגם רואה פוטנציאל להתחרות מול הבנקים הגדולים והקטנים כאחד, בהצעת חשבונות עו"ש במחירים מוזלים, במיוחד ללקוחות שהבנקים לא מעוניינים לקלוט.
מילגם מתכוונת גם לכניסה אגרסיבית לתחום ההלוואות ולפתח שירותים פיננסיים לאוכלוסיית העובדים הזרים. החברה מתכננת לנצל את פריסת הסניפים הרחבה של דואר ישראל לנגישות גבוהה יותר ללקוחות.  
מילגם לוטשת עיניים לדואר כבר כמה שנים. היא ניגשה למכרזים של הדואר והפעילה סוכנויות בבני ברק כדי ללמוד על הפעילות מבפנים, הגיעה ללקוחות וביצעה בדיקות נאותות מקיפות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנק הדואר שערוריה
    תמר 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במתכונתו הנוכחית בנק הדואר פשוט שערוריה... הרי ידוע שבנק זה מקבל את כל פליטי הבנקים האחרים וכל מיני חלכאים ונדכאים שנמנע מהם לנהל את כספם בבנק רגיל (חדלי פרעון, מוגבלי חשבון וכד') כל המסכנים שמראש עוד בעת פתיחת החשבון המאולצת גם ככה במצב כלכלי גרוע, אז על כל החזר חיוב בחשבון גובים החוצפנים סכום שערורייתי של כחמישים ש"ח. בושה וחרפה. כך בדיוק אנשים מתדרדרים אל מתחת לקו העוני. מטה... מטה... טוב שהבנק נרכש, מקווה באמת שאכן יעמדו בציפיות.
    סגור
  • 2.
    בנק הדואר
    בונדי 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם חיים בסרט.היום גם אם אתה מז ין תור לדואר אתה מחכה שעה בתור מי יגיע להפקיד כסף בבנק הדואר
    סגור
  • 1.
    מזל שאני לוי לא זכה כי אז השירות היה גרוע (ל"ת)
    אפרים 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור