כסף וצרכנות

דואר ישראל נרכש ב-461 מיליון שקל: זו ההבטחה של הרוכשים

הקבוצה הזוכה מילגם, הפניקס ולימן שליסל, הוציאה הודעה לאחר המכרז עם מסר חד: "אנו מאמינים בחברת הדואר,  בהנהלת החברה, בהון האנושי המרשים והמסור והעובדים שהובילו מהפכה של ממש בחברה בשנים האחרונות, והפכו אותה לארגון מקצועי ומודרני"
מערכת ice |  5
דואר ישראל (צילום shutterstock)
אחרי שהגישה את ההצעה הזוכה וגברה על רמי לוי וקבוצת דלק ישראל, הרוכשת החדשה של דואר ישראל מילגם, הפניקס ולימן שליסל מסרו הודעה לאחר הזכייה הגדולה עם 461 מיליון שקל שישלמו עבור הפעלת המערך.
מקבוצת מילגם הפניקס ולימן שליסל נמסר: "אנו  מלאי אמונה במדינת ישראל, בעוצמת המשק והכלכלה ובעתידה של המדינה לצאת מחוזקת מכל משבר. חברת דואר ישראל היא אבן יסוד בהיסטוריה הכלכלית של מדינת ישראל".
 
עוד הוסיפה הקבוצה הזוכה: "אנו מאמינים בחברת הדואר,  בהנהלת החברה, בהון האנושי המרשים והמסור והעובדים שהובילו מהפכה של ממש בחברה בשנים האחרונות, והפכו אותה לארגון מקצועי ומודרני".
עוד נמסר: "אנו מודים למדינת ישראל על הבעת האמון הגדולה בנו, ומתחייבים לעמוד בציפיות הגבוהות שהוצבו בפנינו. יחד כולנו מחויבים להביא את דואר ישראל להישגים חשובים נוספים, ולהניע  תחרות במספר תחומים מרכזיים - בראשם תחום הבנקאות והפיננסים באמצעות בנק הדואר, וכן בתחום השילוח, המשלוחים והלוגיסטיקה. אנו שואפים לחולל מהפכה צרכנית שתיטיב עם אזרחי ישראל. כולנו נמשיך לחתור להענקת שירות איכותי לכלל תושבי ישראל בכל רחבי הארץ".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ציונות
    aidanangelo 05/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מנוס: הציונים מצטרפים לציונים. גם העיתונאים הציונים מצטרפים. למה לא? ככה גם הרופאים הציונים וכן הלאה. זה להתחלק ברווחים. אנג'לו איידן
    סגור
  • 3.
    מה זה הובילו מהפיכה .מכתבים מגיעים אחרי חודש חודשיים (ל"ת)
    שבי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    עיסקה של עבודה קשה.. אבל עיסקה מצויינת . (ל"ת)
    טל 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד העיקר שהרודף בצע לא זכה (ל"ת)
    אברהם 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מיזה הרודף בצע כולם שם טייקונים
    שבי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שרדיפת בצע הוא סוד קיומם המחליא
    סגור