השוק

האתר הפופולרי בישראל חייב 10 מיליון שקל: ייכנס להקפאת הליכים?

חובותיה של שוז אונליין, אתר הנעליים הגדול בארץ, לספקים מקומיים בלבד מוערכים בכ-8 עד 10 מיליון שקל. אחד הספקים הגדולים הוא חברת 'קולנוע חדש', יבואנית קרוקס לישראל. את רוב המותגים הבינלאומיים שנמכרו באתר, ייבאה שוז אונליין בעצמה ביבוא מקביל

מערכת ice |  1
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay

בדרך להסתבכות גדולה? אתר שוז אונליין, אתר הנעליים שנחשב לגדול בישראל, נערך למצב של הקפאת הליכים כבר בימים הקרובים, במידה שהניסיון האחרון למזג אותו עם חברה אחרת בתחום לא יצלח. זאת לאחר שניסיונות למכור את האתר בחודש האחרון כשלו.

על פי YNET, חובותיה של שוז אונליין לספקים מקומיים בלבד מוערכים בכ-8 עד 10 מיליון שקל. אחד הספקים הגדולים הוא חברת 'קולנוע חדש', יבואנית קרוקס לישראל. את רוב המותגים הבינלאומיים שנמכרו באתר, ייבאה שוז אונליין בעצמה ביבוא מקביל.
 


לפי פרסומים קודמים, בחודשיים האחרונים חזרו שיקים לספקים, והמנכ"ל והמייסד דקל סטולרו לא ענה לטלפונים. בין בעלי המניות של האתר שמות ידועים כמו חברת שסטוביץ, קרן מיתר וגיל מדין בן רעיה שטראוס - שהשקיעו 10 מיליון שקל באתר ב-2021, כשנראה אז כסיפור הצלחה.

כעת הם תומכים בהקפאת ההליכים, יש לציין כי זו השקעה קטנה שלא מהותית עבורם. משקיעים יהודים מאנגליה השקיעו כספים באתר תמורת קבלת 40% מהון מניותיה. האם החברה תצליח למצוא מענה רגע לפני שתספוג מכה שלא תוכל לשוב ממנה?

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנה לכם הונאה קלאסית. לא משלמים לספקים, מוכרים בפושטים (ל"ת)
    טאא 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור