השוק

אגרות חוב ב-35 מיליון דולר: ההסדר של חלל תקשורת נחשף

החברה קיבלה הודעה מבאי כוחה של 4iG, כי הושגו הסכמות בין 4iG, המשקיע ונציגות אגרות החוב בנוגע לתמורה שתשולם למחזיקי אגרות החוב. ההסכמות עשויות לשחרר את החברה לדרכה לאחר הסדר חוב מתיש, שלא פעם נדחה על ידי המחזיקים
מערכת ice | 
עמוס 17 (צילום יחצ)
חלל תקשורת הודיעה הבוקר (ראשון) על התקדמות גדולה בדרך להשגת הסכם עם בעלי האג"ח של החברה. החברה קיבלה הודעה מבאי כוחה של 4iG, כי הושגו הסכמות בין 4iG, המשקיע ונציגות אגרות החוב (סדרה יז’), בנוגע לתמורה שתשולם למחזיקי אגרות החוב (סדרה יז’) במסגרת הצעת 4iG, וזאת בהתאם לשורת הסכמות.
תמורת המזומן למחזיקי אגרות חוב (סדרה יז’) תגדל מ- 30.5 מיליון דולר ל-35 מיליון דולר (הגידול בתמורה יהא מיתרות המזומנים הקיימות בחברה וללא גידול בהזרמת הכספים מהמשקיע ומ-4iG). בנוסף, לא יחול שינוי בתמורה המשולמת למחזיקי אגרות החוב (סדרה יז’) במסגרת הצעת 4iG באמצעות הקצאת מניות החברה.
 
חלל תקשורת נמצאת בהליך הסדר חוב אך עדיין ממשיה לספק פעילות עסקית רציפה עם סגירת עסקאות מעבר לים. ההסכמות עשויות לשחרר את החברה לדרכה לאחר הסדר חוב מתיש, שלא פעם נדחה על ידי מחזיקי האג"ח.
בהודעת הבורסה נכתב כי חלל תקשורת נקלעה שלא באשמתה במחיקה של הון עצמי עם פיצוץ לווין עמוס, ולאחר מכן סבלה מעודף היצע של הלוויינים בשוק. רוב השווי של חלל מיוחס ללויין המוצב מעל אפריקה, שסבלה מבחינת יכולותיה של המדינות ביבשת בתקופת הקורונה. כל הברבורים השחורים יחד לא הסתדרו לטובתה.
עו"ד אמנון ביס ממשרד גורניצקי GNY מייצג את מחזיקי האג"ח הסדרות המובטחות ועו"ד דורון טאובמן ממשרד כספי מייצג את מחזיקי האג"ח לא מובטחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה