השוק

נקסט ויז'ן סוגרת הזמנות ב-44 מיליון דולר: "מעמד של מובילי שוק"

החברה המפתחת פתרון צילומי לכלים קרקעים ואוויריים ביניהם מיני מזל"טים ורחפנים, הודיעה על הזמנה מלקוח קיים שמצטרפת לשורת עסקאות שנסגרו מתחילת השנה. החברה לקחה חלק בתערוכת XPONENTIAL 2024 בסאן דיאגו. היו"ר חן גולן: "נמשיך לענות על הביקושים ההולכים וגדלים"
מערכת ice | 
חן גולן, יו"ר ומייסד נקסט ויז'ן (צילום נועם אשל, shutterstock)
נקסט ויז'ן מדווחת הבוקר (ראשון) על קבלת הזמנות בהיקף של כ-7.4 מיליון דולר. מתחילת השנה דיווחה החברה על 7 עסקאות מהותיות בהיקף של 44.6 מיליון דולר. "אנו שמחים לדווח על עסקה משמעותית נוספת", מסר יו"ר החברה חן גולן. "העסקה מעידה על האמון וההערכה הרבה לה אנו זוכים מצד לקוחותינו בזכות ביצועיהם, אמינותם ואיכותם של מוצרי החברה".
גולן סיפר כי החברה לקחה חלק בתערוכת XPONENTIAL 2024 בסאן דיאגו. "ניתנה לנו ההזדמנות להציג את מוצרי החברה ללקוחות פוטנציאלים רבים ולהתרשם מכמות יצרני הכלים שהציגו את מוצריהם בתערוכה בהם שולבו פתרונות הצילום של חברת נקסט ויז'ן", סיפר גולן.
 
"נמשיך לענות על הביקושים ההולכים וגדלים לצד המשך פיתוח פתרונות נוספים וחדשים לצרכים המשתנים בשוק. זאת לצד שמירה על מעמדנו כמובילי שוק". נקסט ויז'ן חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/ גודל וביצועים מהטובים בעולם.
ההזמנה היא מלקוח קיים, שירכוש מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ-7.4 מיליון דולר. 35% מהתמורה תשולם כמקדמה עד 18 במאי 2024, היתרה תשולם בטרם אספקת המוצרים ללקוח. החברה תספק את ההזמנה בהתאם למועדים מוסכמים ועד לסוף שנת 2024. מתחילת השנה דיווחה נקסט ויז'ן על 7 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים בהיקפים שונים.
סך עסקאות אלה מסתכם להיקף כולל של כ-42 מיליון דולר. לצד עסקאות מהותיות אלו המשיכה החברה לקבל ההזמנות שוטפות מלקוחות קיימים וחדשים. תחזית הצמיחה השנתית של החברה, כפי שפורסמה בדוחותיה השנתיים, עומדת על לפחות 70% במכירות בשנת 2024 (זאת בהמשך לצמיחה דומה בשלושת השנים הקודמות) והגעה להיקף הכנסות של 88.4 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה