השוק

חלל תקשורת בעסקה בינ"ל: תספק שירותי תקשורת בלוויין עמוס 4

חלל תקשורת תספק שירותי תקשורת ללקוח ממזרח אירופה למשך שנה תמורת 1.3 מיליון דולר. המנכ"ל דן זיצ׳ק: ״החברה ממשיכה לחתום על עסקאות משמעותיות ומציגה שיפור מתמיד בפעילותה העסקית״
מערכת ice | 
עמוס 17 (צילום יחצ)
חלל תקשורת הודיעה היום (רביעי) כי התקשרה עם ספק פתרונות תקשורת בינלאומי בהסכם לאספקת שירותי תקשורת בלוויין עמוס 4, החל מחודש מאי ולמשך 12 חודשים. ההכנסות המקסימליות הצפויות לחברה מן העסקה הינן בהיקף של כ-1.3 מיליון דולר (כ-5 מיליון שקלים).
מנכ״ל חלל תקשורת, דן זיצ׳ק, אמר כי החברה ממשיכה לחתום על עסקאות משמעותיות ומציגה שיפור מתמיד בפעילותה העסקית: "החברה משקיעה זמן ומאמץ רב בהגעה להסדר חוב עם בעלי האג״ח, ולצד זאת, מושקעים מאמצים רבים ביישום האסטרטגיה של החברה ומיקוד בפעילות העסקית. כתוצאה מכך אנו מתקשרים בהסכמים חדשים, מאריכים הסכמים קיימים, וממשיכים את מגמת הצמיחה של החברה״.
 
חלל-תקשורת מספקת פתרונות תקשורת לוויינים והיא הבעלים של צי לווייני עמוס, הכולל את הלוויין הדיגיטלי רחב הפס (HTS) המתקדם עמוס 17, אשר מרחיב את רשת הפריסה של החברה לאפריקה, המזרח התיכון ואסיה. החברה שהחלה פעילותה ב-1992, ביססה עם השנים את מעמדה כחדשנית בתחומה, כמספקת פתרונות ושירותים מתקדמים מבוססי קישור לווייני, טכנולוגיות מוטמעות ואופטימיזציה לרשת וכשותפה אסטרטגית של לקוחותיה. החברה מספקת כיסוי לווייני נרחב ואמין באמצעות הלוויינים עמוס 3, עמוס 4, עמוס 7, ועמוס 17, יחד עם מערך תחנות קרקעיות. בין לקוחות החברה נמנים ספקי אינטרנט, מפעילי טלקום ומפעילים סלולריים, מפעילי שידור טלוויזיה (DTH / OTT ), אינטגרטורים ברשת וסוכנויות ממשלתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה