השוק

קבוצת נאוי מוותרת על רכישת ישראכרט: מה הסיבה לשינוי המהלך?

לאחר שהגישה בקשה לבנק ישראל לרכישת ישראכרט וקיבלה סירוב, קבוצת נאוי איננה מעוניינת יותר בחברת כרטיסי האשראי. בעקבות הקצאת מניות חסומות לחברי דירקטוריון וליו"ר תמר יסעור, מניית קבוצת נאוי בחברה ירדה ל-4.99%
מערכת ice | 
שחר אושרי, יו״ר קבוצת האחים נאוי (צילום ניר סלקמן)
לאחר שקבוצת נאוי, החברה הציבורית הגדולה והמובילה בישראל במתן פתרונות פיננסיים מבוססי מימון ואשראי חוץ בנקאי, ניסתה לרכוש את ישראכרט, כעת נודע כי היא אינה מעוניינת יותר באותו מהלך. 
קבוצת נאוי החזיקה ב-5% ממניות חברת כרטיסי האשראי ישראכרט ואף ירדה מעט מתחת לכך. אותה ירידה ברף אחזקת מניות החברה נובעת מהעובדה כי ישראכרט ערכה הקצאת מניות חסומות למספר חברי דירקטוריון ואף ליו"ר החברה תמר יסעור. אותו מהלך, גרם לירידה בבעלי המניות ולכך שקבוצת נאוי מחזיקה ב-4.99% מהמניות. 
הקצאת המניות החסומות של ישראכרט הינן 0.05% ממניות החברה והן חסומות לתקופה של 3 שנים. שווי המניות החסומות של יו"ר תמר יסעור מסתכם ב-624 אלף שקל ואילו כל אחד משמונה הדירקטורים נהנה משווי מניות של 93 אלף שקל. סך כל השווי ההוגן של הקצאת המניות החסומות עומד על 1.37 מיליון שקל. 
כזכור, בחודש מרץ האחרון דווח כי קבוצת נאווי, אשר בראשה עומד איש העסקים דורי נאווי, הגישה בקשה לבנק ישראל לקבל היתר שליטה בחברת ישראכרט. מספר ימים לאחר מכן, פורסמה הידיעה כי בנק ישראל בלם את בקשת קבוצת נאווי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה