השוק

היוניקורן הישראלי מתפוצץ: כך הכפיל את שוויו ל-3 מיליארד דולר

סטארטאפ הסייבר הישראלי איילנד, שפיתח דפדפן ארגוני מאובטח, השלים גיוס של 175 מיליון דולר בסבב D, זאת לפי שווי מטורף של 3 מיליארד דולר, כפול מהערכת השווי האחרונה של החברה
מערכת ice | 
מניות (צילום shutterstock)
סטארטאפ הסייבר הישראלי איילנד, שפיתח דפדפן ארגוני מאובטח, השלים גיוס של 175 מיליון דולר בסבב D, זאת לפי שווי מטורף של 3 מיליארד דולר, כפול מהערכת השווי האחרונה של החברה אחרי שהשלימה סבב גיוס לפני כשנה של 100 מיליון דולר.
על פי "כלכליסט", הגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה מאז הוקמה בספטמבר 2020 ל-487 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי של החברה הובילו קוטו (Coatue Management) וקרן סקויה קפיטל (Sequoia Capital).
 
כזכור, רק לאחרונה, ​​איילנד, שהמציאה את הדפדפן הארגוני, וכיום מובילה את הקטגוריה עם היקף פעילות מרשים והטמעות מוצלחות בלקוחות הגדולים בעולם מכלל המגזרים לרבות Fortune 100, הרחיבה את פעילותה בישראל והודיעה על מינויו של יוסי עטיה כמי שיוביל את הפעילות האזורית של החברה.
עטיה שימש עד כה כמנהל מכירות אזורי של ענקית הסייבר CrowdStrike, בעל רקע טכנולוגי-הנדסי עשיר וניסיון של כשני עשורים בניהול צוותי הנדסה וניהול מכירות בתחום ההגנה בסייבר. בעברו המקצועי, קידם בהצלחה רבה את הקמת הפעילות האזורית של Gigamon ו-Net Optics, שנרכשה על ידי IXIA, וקודם לכן שימש כארכיטקט סייבר ראשי בחברת HP.
התזמון לגיוס מנהל מכירות בכיר והשקת הפעילות העסקית בישראל, מגיע על רקע הצלחת חברת איילנד בשוק האמריקאי ולצד הצורך והביקוש בשוק לדפדפן הארגוני אותו החברה מפתחת. הפתרון נותן מענה לתרחישי אבטחה ו IT רבים ומגוונים, כגון: גלישה מאובטחת; מניעת אובדן מידע (DLP); גישה ליישומים ארגוניים ובקרה על שרשרת האספקה; שליטה מלאה בכל האספקטים של אבטחת המידע ב-Last Mile; כלים ובקרה על יישומי בינה מלאכותית; ניהול סיסמאות, והפחתת התלות בתשתיות VDI.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה