השוק

עסקת ענק לכלל, הפניקס, גבאי ומור: מה רכשו ב-185 מיליון דולר?

שנתיים אחרי שרכשה את בניין הקנדלר טאואר במנהטן, קבוצת המשקיעים הכוללת את חברת ילוסטון ריאל אסטייט, הפניקס ביטוח, כלל ביטוח ומור גמל, קנתה בניין נוסף באותו מקום
מערכת ice | 
יקיר גבאי (צילום יחצ)
עוד עסקת ענק במנהטן של קבוצת המשקיעים, הכוללת את חברת ילוסטון ריל אסטייט, הפניקס ביטוח, כלל ביטוח ומור גמל: על פי חשיפת אתר דה-מרקר, רכשו המשקיעים מגדל משרדים במידטאון מנהטן בעלות כ-185 מיליון דולר, ובכוונתם להסב את הבניין ממשרדים למגורים.
חברת ילוסטון נמצאת בבעלות הנאמנויות של המיליארדר יקיר גבאי. הבניין המדובר בן 26 קומות בצד המזרחי של ברודווי, נמצא בבעלות EQ Office וחולק בלוק עירוני עם מלון פארק סנטרל. המאפיין המפורסם ביותר שלו היה פעם שלט בחלק העליון של החזית שפרסם את Mutual of New York, הבעלים המקורי של המבנה. הגרסה הראשונה פירטה את השם כולו, כאשר האות הראשונה של כל אחת מהמילים שבה (MONY) היא תאורת ניאון אדומה שגודלה פי שניים מהשאר. בצורה זו שימש השלט גם כהשראה ללהיט של טומי ג'יימס ושל השונדלס מ-1968 "Mony Mony" וגם כמוטיב ב-Midnight Cowboy. 
 
לפני כשנתיים רכשה אותה קבוצת משקיעים את הקנדלר טאואר, בניין משרדים גדול בטיים סקוור, מנהטן, הסמוך בין השאר למוזיאון מאדאם טוסו המפורסם. הרקע לרכישת הבניין על ידי המשקיעים היה אז מצוקה תזרימית ואובדן שוכרים בעקבות משבר הקורונה, ובשל כך בוצעה הרכישה בהנחה משמעותית של ההלוואה על הבניין, שניתנה על ידי M@T Bank בשנת 2017 בהיקף של 150 מיליון דולר.
על פי הערכות, הבניין נרכש בזמנו בפועל בהנחה של יותר מ-60% משוויו לפני פרוץ משבר הקורונה, וכפועל יוצא שילמו הרוכשים על ההלוואה סכום בסדר גודל של 100 מיליון דולר. חלקן של ילוסטון, הפניקס וכלל בשותפות הוא 28% כל אחת, בעוד מור השקעות מחזיקה ב-16%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה