השוק

ענקית האופנה קורסת: המנכ"ל עוזב - והמנייה מתרסקת ביותר מ-30%

ד"ר מרטינס, אחת מחברות הנעליים הגדולות בעולם, ממשיכה את הצניחה הגדול שלה, אחרי שפרסמה אזהרת רווח קשה מאוד לשנה הקרובה. המנכ"ל הודיע על עזיבה, המניה קרסה ביותר מ-30% ביום אחד והמשקיעים בורחים. האם זה הסוף של אחת מחברות הנעליים המיתולוגיות בעולם?
מערכת ice |  2
כלכלה במשבר (צילום shutterstock)
אחת מחברות הנעליים המוכרות בעולם היא ללא ספק ד"ר מרטינס, שהייתה פופולרית ביותר בישראל בעבר. אתמול (שלישי) נודע כי ענקית ההנעלה קורסת לחלוטין אחרי שהמנייה שלה במהל יום המסחר בבורסה בלונדון צנחה ביותר מ-30%.
הסיבה לקריסה הטוטאלית של מניית ד"ר מרטינס הגיעה אחרי שהחברה הודיעה כי המנכ"ל עוזב את החברה. נוסף על כך, החברה פרסמה אזהרות רווח חמורות לשנה הקשה, מה שכנראה הבריח את המשקיעים.
 
מותג האופנה המוכר הזהיר מפני ירידה גדולה מאוד ברווחים של 10% בשנה הקרובה (עד מרץ 2025, סוף הרבעון הראשון של השנה הבאה), זאת בהשוואה לרווח שלה באותה תקופת זמן אשתקד. אחת הסיבות לכך היא ההאטה משמעותית בכל הקשור לשוק האמריקאי. באזהרה שהוציאה החברה היא צפתה ירידה ברווחים של כמעט שליש מהרווח שרשמה בשנה האחרונה (כ-200 מיליון דולר).
למעשה, החברה ממשיכה את הקריסה הגדולה שלה, כשזו הפעם הרביעית בה היא מפרסמת אזהרת רווח, אחרי שבשנה שעברה המנייה שלה כבר הספיקה לצנוח ב-61%. כעת, נותר לראות מה יעלה בגורלה של החברה, שנמצאת על סף קריסה של ממש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אומר הכל
    יהושע 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולם לא שמעתי על החברה הזו
    סגור
  • 1.
    אין
    למה 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אין תמונה אחת של הנעל?!
    סגור