השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק וצוקרברג מתרסקים, בזוס בדרך לפסגה?

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": ברנאר ארנו תוקע יתד בצמרת, בזוס פותח פער קטן ממאסק, שהתרסק השבוע עם הפסדים בגובה 2.3  מיליארד דולר. צוקרברג גם רשם שבוע קשה עם הפסדים של כמעט 3 מיליארד דולר. ומה עשה לארי אליסון?
מערכת ice |  1
ג'ף בזוס, וורן באפט, אילון מאסק (צילום shutterstock)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע ומביא איתו לא מעט דרמות לרשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם כיום. ברנאר ארנו ממשיך לפתוח פעם על כל היתר אחרי שרשם השבוע הכנסות של 833 מיליון דולר, מה שהעלתה את הונו האישי ל-227 מיליארד דולר.
ג'ף בזוס מצמצם ממנו פערים וממשיך לפתוח פער על פני אילון מאסק, אחרי שהכניס השבוע 516 מיליון דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-198.4 מיליארד דולר. מיד אחריו אילון מאסק, שעד לא מזמן היה בודד בפסגה, אך חווה תקופה קשה, אחרי שרשם הפסדי עתק השבוע של 2.3 מיליארד דולר, והונו האישי עומד כעת על 195.3 מיליארד דולר.
 
מארק צוקרברג רשם את הצניחה הגדולה ביותר השבוע אחרי שרשם הפסדים של 2.9 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-170.3 מיליארד דולר. מי שסוגר את החמישייה הפותחת הוא לארי אליסון, שרשם שבוע לא רע שהסתכם בהכנסות של 184 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 155.2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלון מאסק ראשון
    בני 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל אחד שמבין קצת בכלכלה יודע שאלון מאסק הוא העשיר ביותר בפער עצום מאלה שאחריו ויהיה קשה מאוד לעבוד אותו בעתיד הנראה לעין
    סגור