השוק

הראל ויזל משקיע בענק, מניית אפל צונחת והסתבכות תנובה

הראל ויזל משקיע בענק: האם יהפוך לבעלים של 12 חנויות נייקי? וואן טכנולוגיות שוברת שיאים: הכנסות של כ-3.7 מיליארד שקל בשנה, חברות הביטוח ישלמו מיליונים למבוטחים: מי זכאי להחזר הכספי? | ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, Magma Images, פלאש 90)

אופל בלאנס החוץ בנקאית הקשיחה את החיתום והמניה זינקה ב-12%: חברת האשראי החוץ בנקאי פרסמה את הדוחות שלה מהם עולה כי היא צמצמה את פעילות ניכוי הצ'קים כמדיניות מותאמת למצב המקרו כלכלי, התהליך הזה הביא לירידה בהכנסות אבל החברה ממשיכה לחלק דיווידנדים. לקריאת הכתבה לחצו כאן

חברות הביטוח ישלמו מיליונים למבוטחים: מי זכאי להחזר הכספי? עמית גל, הממונה על רשות שוק ההון, מסר ל-13 חברות ביטוח שעליהן להשיב סכום בסך 20 מיליון שקל למבוטחים שנמצא אצלם כפל ביטוחי חובה בין השנים 2015 ל-2019. "במקומות בהם מידע אודות כפל ביטוח קיים וזמין לחברות הביטוח, מצופה מהן לפעול על מנת לברר את הסיבות לכפל מול המבוטחים וליידע אותם", מסר גל. לקריאת הכתבה לחצו כאן.
 



וואן טכנולוגיות שוברת שיאים: הכנסות של כ-3.7 מיליארד שקל בשנה: חברת וואן טכנולוגיות פרסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום שנת 2023, המלמדות על צמיחה משמעותית בהכנסות וברווחים, הן בשנה כולה והן ברבעון הרביעי של השנה, במהלכו חצתה הקבוצה לראשונה את הרף של הכנסות רבעוניות בהיקף של למעלה ממיליארד שקל. לקריאת הכתבה לחצו כאן.

הראל ויזל משקיע בענק: יהפוך לבעלים של 12 חנויות נייקי? ע"פ דיווח של ריטיילורס (אחת מחברות הבת של פוקס), ויזל נמצא במגעים לרכוש כ-12 סניפי נייקי בצרפת, לאחר שרכש לאחרונה את הסניפים של מותג בגדי הספורט באוסטרליה וניו זילנד. השווי המוערך לעסקה עומד על 45 מיליון יורו. לקריאת הכתבה לחצו כאן. 
שוק העבודה בישראל בדרך לשינוי: זו הבשורה שמגיעה לעובדים: בשורה לשוק העבודה: אומניטלקום משיקה מערכת לניהול ותפעול מוקדים טלפוניים מכל מקום ובכל זמן, מה שיקל בהעסקת עובדים לסביבת עבודה היברידית ויחתוך דרסטית את עלויות האחזקה. לקריאת הכתבה לחצו כאן


בנק ישראל חושף: זה הבנק שהלקוחות שלו הכי מרוצים: הסקר השנתי הגדול של בנק ישראל קובע כי הלקוחות של בנק מזרחי טפחות הכי מרוצים מהבנק; טפחות שיפר את השירות בשנה האחרונה וזה מקבל ביטוי בעלייה בשביעות הרצון של הלקוחות מהבנק; הסקר המלא. לקריאת הכתבה לחצו כאן.

תנובה לא משלמת לעשרות ספקים בישראל: "חייבים לנו 200 מיליון שקל": חברת תנובה מעכבת תשלומים לכ-70 ספקים בישראל, רובם מענף החקלאות, תשלומים שאמורים להגיע לספקים דרך חברת הבת של תנובה דורו איטליאן פרודוקטס, זאת בשל סכסוך עסקי. לטענת אחד מהספקים: "אנחנו במצב קשה אחרי המלחמה. חייבים לנו קרוב ל-200 מיליון שקל ואני הולך למשכן את הכליה שלי בבנק". לקריאת הכתבה לחצו כאן.
מניית אפל צונחת: ממשל ארה"ב בצעד דרמטי, הכל על תביעת הענק: משרד המשפטים האמריקאי הגיש תביעת ענק כנגד חברת אפל בטענה שהיא מפרה את חוקי ההגבלים העסקיים ופועלת כמונופול. בין השאר נכתב בתביעה כי היא מונעת מחברות מתחרות גישה לחומרה וליכולות התוכנה של האייפון. לקריאת הכתבה לחצו כאן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה