השוק

דינמיקה חוגגת הישג אדיר: המכירות צמחו ביותר מ-10%

רשת דינמיקה מכריזה על נתונים חיוביים בדו"ח הרבעון הרביעי לשנת 2023. על פי הנתונים, נרשם גידול של 14% בהכנסות החברה והרווח הנקי הסתכם ב-41 מיליון שקל. 
מנכ"ל דינמיקה: "אתר דינמיקה הוכיח את עצמו גם הפעם כאתר המוביל בקטגוריה"
מערכת ice | 
מדדים (צילום vecteezy)
דינמיקה, הרשת המובילה בישראל למכירת טלפונים ויבואנית רשמית של אפל וסמסונג בישראל, מפרסמת את דו"ח הרבעון הרביעי לשנת 2023. על פי הנתונים, נרשמה עלייה של 14% בהכנסות, זאת ביחס לרבעון הקודם. ביחס לרבעון המקביל, צוין כי מדובר בגידול של 18%.
לאור ממצאים אלו, מציינת הרשת המובילה בישראל כי זו שברה שיא של כל הזמנים. בדו"ח הרבעון הרביעי, הסבירה חברת "דינמיקה" את הישגה המשמעותי: "מדובר בהכנסות שיא כל הזמנים מאז הקמת החברה וכל זאת בצל המלחמה, עם מגבלת טיסות לייבוא מכשירים, שער חליפין גבוהה ותנודתי, עובדים במילואים, סניפים סגורים בצפון ובדרום ואילת שהפכה לעיר מפונים שם יש לדינמיקה 6 סניפים".
 



לטענת רשת דינימיקה, שוק המובייל בעולם ובישראל חווה התכווצות משמעותית לאחר מגפת הקורונה בשנים 2022-2023, ועל פי הערכות מדובר בכ-17-20%. בעקבות כך, רשתות מובייל מוכרות נאלצו להצטמצם ואף לסגור את דלתותיהן, וחלקן נאלצו לפזול לתחומים נוספים כמו הטואלטיקה על מנת לשמור על רווחיות ולקבל חמצן לנשימה.

לצד העובדה כי חברות וותיקות רבות נסגרו נוכח המשבר הגדול שהתרחש לאחרונה, מכריזה דינמיקה כי לא רק שהצליחה לשמור על היציבות אלא גם קטפה לא מעט הישגים משמעותיים. הדוחות שהתפרסמו היום מראים שדינמיקה הינה חברת המובייל עם הצמיחה הגבוהה ביותר בישראל.
החברה מדווחת על הכנסות שיא כל הזמנים לצד שמירה על רווחי השיא של 41 מיליון שקל. לצד זאת, צוין בדו"ח הרבעון הרביעי לשנת 2023 כי נרשם גידול במכירות של 12% עם למעלה מ-300 אלף סמארטפונים.
אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה, התייחס לאופן הפעילות של החברה במהלך המלחמה: "מהיום הראשון הבנו שאנחנו צריכים לעשות כל מאמץ לייצר שגרה עבור הלקוחות, העובדים שלנו. כבר בתחילת המלחמה החלטנו לעשות כל מאמץ להפעיל את כל הסניפים, למרות המורכבות של עובדים חסרים שיצאו למילואים, אימהות שנשארו בבתים עם ילדים".
עוד הוסיף מנכ"ל דינימקה: "הפעלנו ניידת תיקונים בבסיסים ושטחי כינוס בדרום ובצפון ותיקנו ללא עלות מכשירים לחיילים, לצד הפעלת "רכבת אווירית" לייבוא סוללות גיבוי, מטענים, מכשירים "טיפשים" וכל זאת לטובת סיוע ותמיכה בכוחות הביטחון וההצלה. אתר דינמיקה הוכיח את עצמו גם הפעם כאתר המוביל בקטגוריה".

בתמונה: מנכ"ל דינמיקה אלי אדדי   (צילום: רמי זרנגר)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה