השוק

מנכ"ל החודש: איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה

הרבה עבר על קבוצת אלקטרה בחודש ינואר, כל החברות בקבוצה עוברות תהליכים מעניינים מאוד וזה יוצר את אחת הקבוצות החשובות בכלכלה הישראלית; ואיתמר דויטשר, מנכ"ל חודש ינואר שלנו - נעים להכיר
ניצן כהן | 
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה. ברקע הדמיה של מתקן אלקטרה לייבוש בוצה (צילום טל גבעוני, באדיבות אלקטרה)
קבוצת אלקטרה טסה תחת הרדאר כבר הרבה זמן. מדובר בחברת החזקות עם לא מעט פעילויות שחלקן אפילו נמצאות במודעות הציבורית בעצימות לא קטנה. 
אלקטרה בניה, חתמה בחודש ינואר על עסקה גדולה (מיליארד שקל) להקמה של לא פחות מ-10 בנייני מגורים בבית שמש ולמה אנחנו כל-כך מתרגשים מהסיפור הזה? קודם כי מדובר בפרויקט בניה לא קטן בכלל בעיקר שסובלת ממצוקת דירות ומכאן, לפחות לפי ההערכות אנחנו מדברים על פרויקט לא קטן שעוד עשוי להתגלות כבוננזה משמעותית לקבוצה.
החזקה קטנה פחות אבל לא רעה בכלל של הקבוצה היא אלקטרה-אפיקים, חברה שמפעילה קווי תחבורה ציבורית. עכשיו נסביר כי אלקטרה אפיקים זכתה במהלך חודש ינואר במכרז להפעלה של 60 קווים ברמת הגולן. ולמה אנחנו מתרגשים מהזכייה הזו? אם אנחנו מדברים על היום שאחרי המלחמה ועל צמיחה כלכלית מואצת הרי  שאנחנו צריכים לחשוב גם על פיתוח של אזור הצפון, משיכה של תושבים חדשים וכל אלה יצטרכו תחברוה ואלקטרה אפיקים בדיוק שם.
מניית אלקטרה לא הצליחה להניב תשואות טובות בשנה האחרונה ודווקא בכלל זה, אומרים גורמים בשוק ההון, המניה שלה מתחילה לרכז עניין בטח כשאנחנו מדברים על עולם בתוואי ריביות יורד שיזיז יותר כסף של המוסדיים לשוק המניות המקומי, רגע אחרי המלחמה.
את כל הקבוצה הזו מנהל איתמר דויטשר ואם תסתכלו על המנהלים שהוא מינה תחתיו תגלו מנהלים פעלתניים מאוד ומכאן, איתמר דויטשר הוא מנכ"ל חודש ינואר שלנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה