השוק

גל התייקרות במשק? זה הגוף שלא יעלה מחירים בתקופה הקרובה

בשונה מגל עליות המחירים במשק, התקבלה החלטה להקפיא את המחירים לתקופה הקרובה, בתמיכתו של שר הכלכלה ניר ברקת, שמנסה לבלום את גל עליות המחירים במשק
דוד זולדן |  2
המחיר הכלכלי של המלחמה (צילום shutterstock, Magma Images, פלאש 90/ חיים גולדברג)
כלכלה בזמן מלחמה: בניגוד לגל העלאות המחירים: מכון התקנים קיבל החלטה לא להעלות את המחירים בתקופה הקרובה בתמיכת שר הכלכלה ניר ברקת ומה יהיו השלכות המהלך?
בשונה מגל עליות המחירים במשק, במכון התקנים התקבלה לאחרונה החלטה להקפיא את המחירים לתקופה הקרובה, בתמיכתו של שר הכלכלה ניר ברקת, שמנסה לבלום את גל עליות המחירים במשק.
במכון התקנים מסבירים כי "מדינת ישראל נמצאת מאז ה-7/10 במלחמה קשה ומתמשכת שיש לה השלכות קשות ונרחבות על המשק הישראלי והציבור הרחב, ציבור שחלק גדול ממנו משתמש בשירותים שאנו במכון התקנים מציעים ומספקים. על מנת להקל על קהל לקוחותינו קבלנו החלטה שלא להעלות את מחירי הבדיקות המוצעות על ידנו לתקופה הקרובה".
ובתוך כך, יאיר אבידן, המפקח על הבנקים לשעבר מתייחס בריאיון ל-ice לסוגית התקציב המעיבה על המשק: "תקציב המדינה חסר התמקדות בתשתיות פיזיות, תשתיות חינוכיות, תשתיות דיור להשכרה לטווח ארוך וצמצום אי השוויון, חיזוק והעצמת החברה הערבית. אני מטיל ספק שאירועי ה-7.10 מוסברים בעיקרם כנגזרת של מחסור בתקציב הביטחון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המאמצים של שר כלכלה
    Stich 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואו , כמה ששר הכלכלה עובד קשה למנוע עליות מחירים . אחרי שהכריז גבוה גבוה שלא יאפשר זאת .כל כך הרבה מילים ריקות ואפס תוצאות .
    סגור
  • 1.
    רחמנות על מכון מיותרעם מחירי עתק ומשכורות מנופחות
    אאבב 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע לא מקדמים מה שטוב לאירופה טוב לישראל????
    סגור