נבחרת המומחים

ביטוח משכנתא: כך תוזילו את מחיר הפוליסה

"נבחרת המומחים" היא תוכנית חדשה מבית אתר ice ובשיתוף חברת הראל, העוזרת לכם להבין את עולמות הביטוח והפיננסים. הפעם: ביטוח משכנתא. איך בוחרים את הפוליסה הנכונה, ואיזה ערך מוסף מציע סוכן מנוסה בתהליך? אינסה סיטניצקי, הבעלים של INSECO – סוכנות ביטוח ופיננסים, מסבירה

את המורכבות המאפיינת את עולמות הביטוח והפיננסים, מבקשת לפשט "נבחרת המומחים" – תוכנית חדשה מבית אתר ice ובשיתוף חברת הראל, המספקת מענה לסוגיות הבוערות בתחום. בכל פרק נעסוק בסוג אחר של ביטוח ונסביר את ייעודו, בעזרת סוכן ביטוח מנוסה.
הפעם מופנה הפוקוס אל ביטוח המשכנתא, פוליסה לה מחויב כל משק בית בישראל, המבקש להגשים את חלום הדירה. "הבנק דורש שני סוגי ביטוח, המרכיבים למעשה את ביטוח המשכנתא", מפרטת אינסה סיטניצקי, הבעלים של INSECO – סוכנות ביטוח ופיננסים. "מדובר על ביטוח חיים ועל ביטוח מבנה. בעוד ביטוח חיים נוגע לסכום ההלוואה שמגויס מהבנק, הרי שביטוח המבנה נועד להתמודד עם מקרים דוגמת רעידת אדמה, שריפה, פריצה או נזקי טבע ומים".
בעת רכישת ביטוח המשכנתא, ומעבר להיבט הנוגע למחיר הפוליסה, ממליצה סיטניצקי לשים לב לעוד כמה נושאים מרכזיים. "חשוב לתת את הדעת להשתנות הפרמיה לאורך השנים", היא מרחיבה. "ברגע שאנחנו מדברים על ביטוח חיים, צריך לזכור שהמחיר משתנה בכל שנה עקב העלייה בגיל המבוטח. בשוק קיימות מגוון פוליסות חכמות המאפשרות למבוטח להפסיק לשלם את הפוליסה לאחר מספר שנים, אך בו בזמן להמשיך להיות מבוטח. המשמעות: חיסכון של מאות ואלפי שקלים בסכום המצטבר".
"בנוסף, בחברת הראל קיימת פוליסה זוגיות מיוחדת בשם 'משכנתא זוגית אקסטרה'", מעדכנת סיטניצקי, "במסגרתה משולם סכום ביטוח כפול בעת מקרה מוות של שני בני הזוג מאותו אירוע בתוך פרק זמן של 12 חודשים, או במקרה של פטירה של שני המבוטחים מכל סיבה בתקופה של 30 יום".
בהקשר הזה ממליצה סיטניצקי לכל מי שרוכש ביטוח משכנתא, שלא לוותר על ליווי מקצועי מצד סוכן בעל ידע וניסיון בתחום. "סוכן מיומן יסייע לא רק לבחור את הביטוח המתאים ביותר עבורכם, אלא גם יכול לחסוך לכם בעלויות ולהשיג הנחות – וכמובן לקצר ולייעל את הפרוצדורות", היא מדגישה. "גם בהיבט של כסף וגם בהיבט של זמן, סוכן ביטוח מספק ערך מוסף".  צפו בפרק המלא.
רוצים להתייעץ עם הסוכן? פנו לאינסה סיטניצקי, הבעלים של INSECO – סוכנות ביטוח ופיננסים.
"המופיעים בסרטונים הינם סוכנים בעלי רישיון עצמאי אשר עובדים עם קבוצת הראל.
המידע הנמסר בסרטונים ובתכנים המצורפים להם, הינו מטעמם ובאחריותם הבלעדית של סוכני/סוכנויות הביטוח המופיעים בכתבה. קבוצת הראל אינה אחראית לנכונות ו/או אמיתות ו/או איכות הסרטונים באתר.
יובהר כי המידע הכלול בסרטונים, ובתכנים המצורפים להם, הינו למטרות כלליות ואינפורמטיביות בלבד ואין בו כדי להוות המלצה, ייעוץ או שיווק פנסיוני ו/או ביטוחי המתייחס לנתוניו האישיים של כל אדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה