בחירות 2022

בן גביר: "אדרוש את תפקיד השר לביטחון הפנים"

יו"ר עוצמה יהודית הציג דרישה יוקרתית לנתניהו, והודיע לו כי יבקש את התיק אם תוקם ממשלת ימין, ואף הציג תכנית עבודה. בין היתר היא כוללת את שינוי נהלי הפתיחה באש, חסינות אישית לשוטרים וחיילים וביטול "קייטנות המחבלים בכלא" 
דוד זולדן |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
במסיבת עיתונאים בירושלים, קצת יותר מיממה לפני פתיחת הקלפיות, אמר ח"כ איתמר בן גביר,  יו"ר עוצמה יהודית, כי ידרוש לכהן בתפקיד שר המשטרה.
"חזרתי מהלוויית רונן חנניה", אמר בן גביר על הנרצח בפיגוע בקריית ארבע, "רונן נרצח עשרות מטרים מהרחוב שבו אני גר. ישראל מסתגרת בבית עקב מתקפת הטרור יותר מדי זמן. למשטרה אין את הסמכות לטפל בפורעים, הנגב הפך להיות מערב פרוע. בגלל גנץ ולפיד ישראל חזרה לשגרה מדממת של רצח יהודים. בכוונתי לדרוש בממשלת הימין שתקום בעזרת השם את תפקיד השר לביטחון פנים".
בן גביר ציין כי הוא עושה זאת בעקבות "כמות גדולה של פניות משוטרים", והציג את תוכניתו המפורטת. הוא פירט חמש נקודות: "שינוי נהלי הפתיחה באש – אין יותר שוטרים וחיילים שזורקים עליהם סלעים ולא מאפשרים להם לירות. חסינות אישית לשוטרים וחיילים – על כל אירוע לאומני, יש חופש פעולה לחיילים ולשוטרים. ביטול קייטנות המחבלים בבתי הכלא. טרור חקלאי ופרוטקשן – פעילות חד משמעית וכפל עונש כלפי מי שפוגע בחקלאים. ומתן נשק אישי לחיילים משוחררים מרובאי 03 – הפוך מהשר הנוכחי שיזם לקיחת נשק מחיילים משוחררים".
ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר בתגובה כי "בן גביר יהיה שר בממשלה רק אם אני אקים את הממשלה הבאה, וכדי שזה יקרה הליכוד חייב להיות גדול יותר מלפיד".
מיש עתיד נמסר כי "בן גביר המורשע בטרור שהודיע שבכוונתו לבטל את משפט נתניהו עכשיו דורש לעצמו את תיק ביטחון הפנים. נתניהו הסחיט יהיה שבוי של בן גביר בממשלה הקיצונית והחשוכה שיקים. אסור לתת להם לפגוע בשוטרים ובחיילים ולקחת את המדינה אחורה לטובת אדם אחד – רק יש עתיד תבטיח ישראל ליברלית ומקדמת ותמנע ממשלה קיצונית של בן גביר וסמוטריץ'".
במחנה הממלכתי אמרו בתגובה כי "בן גביר דורש - ובן גביר יקבל. ברור לכולם איך תראה ממשלת הקיצונים של נתניהו - שר הבט"פ בן גביר יבעיר את המדינה מבפנים ושר הביטחון סמוטריץ' יבעיר את המדינה מבחוץ. מול הטירוף, מול הקיצוניות ומול הטרלול - דווקא גנץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גביר נגד שערבים ירצחו אפילו 4 יהודים בחודש, שמאל נגדו (ל"ת)
    גד אמיתי 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור