בחירות 2022

איילת שקד מתפוצצת על חברי הכנסת הערבים: "מחבלים בחליפות"

שרת הפנים איילת שקד מקצינה את התבטאויותיה נגד הנציגות הערבית בכנסת וזועמת על סרטון שלטענתה מעודד הצטרפות של ערביי ישראל למעגל האלימות בסבב הנוכחי
דוד זולדן |  3
עופר כסיף, אחמד טיבי, איימן עודה ואיילת שקד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל, נאסר אישתייך, אבשלום ששוני, ג'מאל עוואד)
שרת הפנים איילת שקד במתקפה חריפה נגד הנציגים הערבים בכנסת: "כשאנחנו רואים את המהומות והעימותים במזרח ירושלים ואז את הסרטון האנטי ישראלי הזה, הכל מתחבר. חד"ש ותע"ל הם מחבלים בחליפות שמסיתים את ערביי ישראל נגד הממשלה ונגד המדינה. אין להם מקום בכנסת ישראל".
מה שהעלה את חמתה של יו"ר הבית היהודי הוא סרטון תעמולה של חד"ש תע"ל בסרטון הסתה נגד שקד ולפיד ובו הקריאה הבאה: "הרימו את ידיכם ממחנה הפליטים שועפאט, הכיבוש מכתר ורוצח, שקד מאיימת, אבל היא לא האחראית היחידה, לפיד ושותפיו נוקמים ורוצחים, רוקדים על הדם. כמו שהתאכזבו במלחמה על עזה יתאכזבו בשועפאט ובירושלים. יתאכזב לפיד וכול שותפיו כולם. יתאכזב הכיבוש". 
יוסף חדאד פעיל חברתי ומנכ''ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה' הפועלת לגישור על פערים בין יהודים וערבים - תרגם את הסרטון לאוזניים הישראליות והזהיר מפני השלכותיו: "קמפיין בחירות של חד"ש-תע"ל?! זה סרטון איומים אנטי ישראלי בדיוק כמו שמוציאים ארגוני הטרור הפלסטינים! הם מסיתים ומכניסים את ערביי ישראל למשוואה כדי להוביל להתפרעויות בדיוק כמו שומר חומות! אל תגידו אחרי זה שלא ידענו... שמישהו יעצור אותם כבר!!!".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוזר,הממשלה שלה הוקמה רק הודות לקולות 'המחבלים בחליפות'
    איציק 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיא עדיין יושבת איתם בקואליציה. וכי יש הבדל בין המחבלים מרע"ם למחבלים מהמטונפת?
    סגור
  • 2.
    מכשפה
    ניסו 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התעוררת ???
    סגור
  • 1.
    מוזר,הממשלה שלה הוקמה רק הודות לקולות 'המחבלים בחליפות'
    איציק 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיא עדיין יושבת איתם בקואליציה. וכי יש הבדל בין המחבלים מרע"ם למחבלים מהמטונפת?
    סגור