בחירות 2022

הדר מוכתר עוקצת את איילת שקד: צפו בתיעוד המשעשע

הדר מוכתר מפרסמת סרטון נוסף בסדרת סרטוני הקמפיין של 'צעירים בוערים', והפעם היא בוחרת בשנית לצאת כנגד איילת שקד, ובעיקר כנגד האנגלית החורקת שלה
מערכת ice |  2
הדר מוכתר (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
הדר מוכתר, ראש מפלגת צעירים בוערים, העלתה השבוע סרטון נוסף לרצף סרטוני הקמפיינים שלה לקראת הבחירות המתקרבות. בעוד שבסרטונים הקודמים היא "טירגטה" את יאיר לפיד, בני גנץ, גדעון סער, סמוטריץ' ואחרים, הפעם על המוקד נמצאת איילת שקד.
 

בסרטון מציגה מוכתר את עצמה צוחקת לצליליה של ריאיון של שקד בו היא מנסה לדבר באנגלית, בעודה נכשלת בכך באופן ניכר. מיד לאחר מכן הסרטון מתחלף לצילום של מוכתר בלבד, למרגלות  מה שנראה כמו מגדל האייפל בפריז(או העתק שלו), בו היא מדברת באנגלית שוטפת ואומרת: "שלום, שמי הדר מוכתר ואני מדברת אנגלית באופן שוטף. אני עומדת בראש מפלגת צעירים בוערים ואנחנו כאן כדיי להוריד את יוקר המחייה, אנחנו רוצים לייצג אנשים בכנסת וכי אנחנו רוצים לשנות. מהפכה - אנחנו כאן כדיי להביא אותה"
לאור הדשדוש הניכר של שקד בסקרים לא ברור מדוע מוכתר בוחרת לשים את זמנה על שקד ויחד עם זאת זה לא הסרטון הראשון השבוע שהיא מפרסמת בהקשר אליה. אמש פרסמה מוכתר סרטון בו היא קוראת לשקד "סאחית"
 
כמו כן, השבוע פרסמה סרטונים שטוענים נציגי ממשלה בחירים דוגמת לפיד וסמוטריץ' מקבלים ערבויות מחברות גדולות וכי לתקשורת יש בכך יד. כזכור גם פרסמה סרטון בו היא לבושה במדי צה"ל ואחד נוסף בו היא לבושה בשלמת כלה. יתרה מכך, לאחר דיון משותף, שכנראה לא הלך כפי שציפתה, מוכתר יצאה לאחרונה כנגד אביר קארה ופרופ' זליכה שלא רצו לחבור עמה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שטויות
    אביגדור 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמתם לב שרק אתם מביאים את השטויות שלה. עד לאיזה שפל תגיעו.
    סגור
  • 1.
    חר*א טהור. (ל"ת)
    חר*א טהור. 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור