בחירות 2022

גלית דיסטל תקפה את ראשי מערכת הביטחון, וחטפה: "עלוב"

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד מאשימה את בכירי מערכת הביטחון בפוליטיזציה ומפנה אצבע מאשימה לעבר הרמטכ"ל, ראש המוסד וראש השב"כ על רקע תמיכתם בחתימה על הסכם הגבול הימי עם לבנון: "יעלון, ברק וגנץ של העתיד. דמיינו אותם עומדים על גשר וצועקים 'לך' במבטא של פנסיה תקציבית ואז תבינו - הכל פוליטי". שרת החינוך לשעבר, לימור לבנת: "ציוץ עלוב"
דוד זולדן |  11
גלית דיסטל, דדי ברנע, אביב כוכבי ורונן בר (צילום freepik, פייסבוק/ גלית דיסטל, פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, עמוס בן גרשום/ לעמ, יחצ)
ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד תקפה אמש את ראשי מערכת הביטחון: הרמטכ"ל אביב כוכבי, ראש המוסד דדי ברנע וראש השב"כ רונן בר לאור תמיכתם הבלתי מסויגת במהלך הדיפלומטי בדמותו של הסכם הגבול הימי עם לבנון. "זה ברור לכם שבכירי מערכת הביטחון של היום הם הבוגי יעלון, אהוד ברק ובני גנץ של העתיד, כן?", כתבה בטוויטר והוסיפה: "דמיינו אותם עומדים על גשר וצועקים 'לך' במבטא של פנסיה תקציבית ואז תבינו - הכול פוליטי. כולל חוות הדעת שלהם על הסכמים מפוקפקים עם החיזבאללה".
ח"כ יוראי להב-הרצנו מיש עתיד, הגיב לדיסטל: "זה ברור לי שבכירי מערכת הביטחון הם אנשים שהקדישו את כל חייהם הבוגרים למען ביטחון ישראל, כדי שאת תוכלי לחיות את חייך כאוות נפשך. לי יש אמון מלא בהם, בכנות כוונותיהם, בשיקול דעתם. לזרוק בהם רפש כי הם לא משרתים את האינטרס הפוליטי שלך - זה עקום בכל כך הרבה מובנים".
ח"כ רון כץ אף הוא מיש עתיד הצטרף למתקפה על דיסטל: "באיזה עולם נשמע לך הגיוני לומר שהרמטכ"ל, ראש השב"כ וראש המוסד - האנשים שמגנים עלינו 24/7 שנוכל להמשיך ולחיות במדינה הזו - משקרים? מספיק עם השיטה הזו שמי שלא מסכים איתך אוטומטית הופך לאויב. לא גלית, הרמטכ"ל הוא לא האויב. כך גם שאר בכירי מערכת הביטחון, הם פשוט עושים את עבודתם בהגינות".
שרת החינוך לשעבר ואשת הליכוד לימור לבנת הגיבה: "מינימום פרס ספיר, או לפחות מועמדות, רשימה קצרה, משהו, על הציוץ העלוב הזה".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    זונה עלובה (ל"ת)
    עומר 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    שאטובריאן
    ארז אילן 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק הבעיה ממש זו הבעיה תשאלו את הדובר של נתניהו שסגר אותה במרפסת קיווה שלא תצא אולי תבין את הרמז ותסתום אבל זה לא עזר. עם אני יאיר לפיד אני מעודד אותה להמשיך בכל הכוח רק ככה רק ככה היא תחזיר את ביבי לשלטון. ולדיסטל בנימה אישית פני באישי אתן לך כתובת של רופא מעולה לבעיות כאלו אולי נתפלא אבל יש פתרון
    סגור
  • 7.
    למה מי אתם? זולית חסרת הכבוד מבזה את האחראים לבטחוננו.
    צדקיהו 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למה מי אתם ? מבזה חברת הכנסת חסרת הכבוד והערכים את בחירי מערכת הבטחון רק כי חוות דעתם לא באה לה טוב. לא משנה לה כמה סיכנו האנשים הללו את חייהם למען בטחוננו, ואפילו למענה. מי שאינו מכבד גיבורים אלו אינו מכבד את המדינה ורוצה להרסה. מבייש את עצמו כשהוא נוהה כסומא אחר מנהיג מושחת שרק טובתו האישית לנגד עיניו.
    סגור
  • 6.
    השוורצע חייה פתחה את פיה?(שוב)
    עינת 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    6 5
    גלית השחורה הפרימיטיבית הסחלה טפלי בבנך בשיטות המשוגעות ותחסכי לנו פרצוף השוורצע חייה שלך. תרבותך הערבית מתאימה לקלקילייה ,שחורה מחורבנת!!!!
    סגור
  • שווצה
    חיים 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע שהאמת כואבת
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    ותודה לקמפיין הליכוד על הברחת מצביעים פוטנציאליים
    מחנה המרכז - שמאל 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    15 1
    בחיבוק והערכה, מחנה המרכז - שמאל.
    סגור
  • 4.
    איך הליכוד יביא מצביעים ימנים ממלכתיים עם המכשפה?
    סלומון 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    14 1
    בלתי אפשרי. היא חתיכת משקולת על הצוואר של ביבי: משכנעת את המשוכנעים ומרחיקה את מי שהוא צריך באמת.
    סגור
  • נכס למדינה
    תמי 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ונכס לליכוד
    סגור
  • 3.
    זאת בדיוק המהות של "הליכוד החדש" ...
    שש 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    16 1
    פעם כשסבא שלי היה איש "חרות" ... ואח"כ הוריי אנשי "ליכוד" ... עוד ניתן היה להבין, לקבל ולהסביר את הבחירה באגף הפוליטי הזה ... סבא שלי נפטר מזמן ... אבל הורי לקראת סוף ימיהם כבר הבינו שהליכוד "הישן והטוב" כבר לא מה שהיה ... מעת שהתקבצו ב "צמרתו"ובשורותיו "גדולי אומה" כגון ... דיסטל אטבריאן, ביתן, אמסלם, מיקי זהר, אוחנה, מירי רגב ושכמותם ... חבורת צעקנים ומחרחרי ריב ומדון "פוליטקאים קטנים" .. העוסקים בעיקר בהאדרת המנהיג ... ואליהם הצטרפו גם כמה אנשים שפעם היתה לי הערכה לגביהם ... כמו דיכטר, ברקת וגלנט ... שהפכו להיות "סמרטוטי רצפה" ובובות של ביבי ... אבל לא נורא ... יקח עוד מספר חודשים במקרה הטוב ... או שנים בודדות במקרה הפחות טוב ... ובועת "הליכוד החדש" תתפוצץ ברגע שביבי ירד מכסאו ... ואז ברור שהליכוד יצטרך "לעדכן שורותיו" ... מה שברורזה שלאחר לכתו של ביבי ... הליכוד מתרסק ..
    סגור
  • 2.
    עכשיו גם ראשי מערכת הבטחון הם בוגדים ואויבי העם?
    סיימון 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    13 2
    הליכוד 2022. קווים לדמותו. להקיא.
    סגור
  • 1.
    זהו? שחררו אותה מהמרפסת במצודת זאב?
    יצחקוב 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    15 1
    באמת היה קצת שקט ממנה בימים האחרונים. הם מבינים שדעת הקהל נגדם... שאין 61 גם הפעם... והלחץ מבעבע.
    סגור