בחירות 2022

הדר מוכתר על פרשת הדירה: "יגידו לי שאנסתי ורצחתי"

לראשונה מאז התפוצצות פרשת הדירה שבבעלותה, הדר מוכתר מגיבה במדגם הבחירות המסורתי בבליך: "זה סיכול פוליטי ממוקד, מסכלים אותי"

מערכת ice |  2
הדר מוכתר (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)

במדגם הבחירות המסורתיות שמתקיימות בתיכון בליך, הדר מוכתר הגיבה לראשונה מאז שהתפוצצה פרשת הדירה שבבעלותה. תלמידי בית הספר העניקו לה 2.9% מהקולות, ובכך מפלגת הצעירים הבוערים שבראשותה עוברת את מרץ.

בתגובתה הקצרה לפרשת הדירה, אמרה מוכתר: "זה סיכול פוליטי ממוקד, מסכלים אותי". כשנשאלה אם היא מתכוונת לפרוש מהמרוץ לכנסת, היא הודיעה בנחרצות: "מה פתאום, אני אכנס עד הסוף", והוסיפה: ואני אגיד לך מה, הולכים להעליל עליי יותר משמועות. הולכים להגיד לי שאנסתי ורצחתי. לא מפחדת".
 


כזכור, בשבוע שעבר חשף הצל שלהדר מוכתר, יו"ר מפלגת צעירים בוערים, יש דירה שרשומה על שמה. בעקבות החשיפה, רשות המיסים פתחה בחקירה נגד מוכתר ואביה, שייאלץ כנראה לשלם את הפרשי המס בין בעלות על דירה יחידה לשתי דירות. הצל אמר על החשיפה: הצל אמר: "אין לי כלום נגדה, אני פשוט לא אוהב שקרנים וצבועים!". מי שעוד הגיב בזעם לסערת הדירה הוא חבר הכנסת אביר קרא שהעלה בטוויטר ציוץ ובו כתב: "תודה להדר מוכתר שבזכותה יוקר המחיה נרא לנו כמו נושא ילדותי ומטומטם שעושה לנו אסוציאציה של טיקטוק".

הצל הוא לא הראשון וככל הנראה גם לא האחרון שמבקר את מוכתר. הצעירה שעומדת בראש מפלגת צעירים בוערים, נחשבה הבטחה גדולה כשהצטרפה לפוליטיקה במטרה להיאבק על יוקר המחיה. עם הזמן הופנו כלפיה חיצי ביקורת מכל הכיוונים, ולמרות שנטשה שידור טלוויזיה באמצע ריאיון והכריזה שתפסיק להתראיין בתקשורת הממוסדת, מוכתר לא מתכוונת לוותר.  
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הצל
    משה 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לצל יש כח לבטל אישה צעירה חכמה אינטליגנטית מוכשרת מאוד שמנסה לבנות תנועה חיובית שתצמיח אפשרויות בריאות ונהדרות לצעירים בישראל שילמדו שישכילו ושיבנו משפחות שהצל ישאל איך הוא יכול לעזור ולא לרמוס להזיק בתוקפנות דוחה
    סגור
  • 1.
    ??
    מומו 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגברת מוכתר לכי לטיפול פסכיאטרי רק כך אפשר לאומרמי שהולךאיתך כך ניראת המדינה בזבל
    סגור