בחירות 2022

תמונה להמחשה? לפיד איים על איראן כשברקע מטוס -F-35

ראש הממשלה ביקר בבסיס נבטים ושיגר מסר תקיף לאיראן על רקע מטוסי קרב: "כפי שסוכם ביני לבין ביידן, יש לנו חופש פעולה מלא לעשות כל מה שנמצא לנכון כדי למנוע את האפשרות שאיראן תהפוך לאיום גרעיני"
דוד זולדן | 
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
ראש הממשלה יאיר לפיד ביקר בבסיס חיל האוויר בנבטים, ושיגר מטייסת ה-F-35 מסר מאיים וחריג לאיראן על הזרוע הארוכה של צה"ל. "אם איראן תמשיך לנסות להשיג נשק גרעיני היא תגלה את ידה הארוכה ואת יכולותיה של ישראל", אמר לפיד. המסר של לפיד תואם עם האמריקנים על רקע ביקורו של ראש המוסד דדי ברנע בוושינגטון.
לדברי לפיד, "עדיין מוקדם מדי לדעת אם אכן הצלחנו לבלום את הסכם הגרעין, אבל ישראל ערוכה לכל איום ולכל תרחיש". אחרי שציין את ידה הארוכה של ישראל, הוסיף: "נמשיך לפעול בכל הגזרות נגד הטרור ונגד מבקשי רעתנו. כפי שסוכם ביני לבין הנשיא ביידן, יש לנו חופש פעולה מלא לעשות כל מה שנמצא לנכון כדי למנוע את האפשרות שאיראן תהפוך לאיום גרעיני".
בביקורו של לפיד השתתפו גם ראש אגף אסטרטגיה ואיראן אלוף טל קלמן, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל ומפקד בסיס נבטים תא"ל גלעד קינן. כאמור, הביקור התקיים בזמן ביקורו של ברנע בארה"ב, ובלשכתו של לפיד הדגישו כי ראש המוסד נמצא שם "כחלק מהמערכה המדינית מול איראן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה