בחירות 2022

איילת שקד לבן כספית וינון מגל: "משוגעים רדו מהגגות"

שרת הפנים איילת שקד התארחה אצל ינון מגל ובן כספית וסיפקה מספר ציטוטים מעניינים ולא שכחה לעקוץ את מגל
מערכת ice |  1
איילת שקד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יו"ר הרוח הציונית שרת הפנים איילת שקד התארחה בתוכניתם של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103fm והתגאתה כי הצליחה להביא את שני המנחים היריבים ביחד לאולפן. השרה הגיעה לענות על שאלות הקשורות לריצה שלה –"רצה עד הסוף" – ישיבה בממשלה הנוכחית והאם תשב עם בממשלה של נתניהו.
 
השיחה התחילה בעקיצה מצידו של מגל – "אין עדות יותר טובה למצבך הנואש מזה שאת באה להתראיין אצלי". שקד הגיבה: "אני פשוט התגעגעתי. אני נלחמת כמו לביאה והאמת שחשבתי שיש לנו הרבה על מה לדבר לך ולי".
 
על הטענה של מגל כי היא ובנט בגדו בימין ענתה כי "אני הייתי הסמן הימני של הממשלה הזאת. יישמתי מדיניות ימין יותר מכל שרי הליכוד. נתניהו החזיר את חברון והצביע בעד ההתנתקות. הוא הבטיח להקים ממשלת ימים ואחר כך נתן לציפי לבני את תיק המשפטים". כמובן ששקד לא שכחה לעקוץ את מגל בנושא - "כשהאליל שלך מכניס שמאלנים לממשלה זה בסדר, כשאחרים עושים את זה, זה לא בסדר, נכון?"
 
שקד נשאלה האם תשב בממשלה בראשות של נתניהו, אישרה זאת ואמרה כי אינה היחידה – "גם גנץ וגם סער יודעים בתוך תוכם שהם יקימו ממשלה עם נתניהו כי אין ברירה אחרת. אין מה לעשות, תסתכלו על הנתונים. אין אלטרנטיבה אחרת, בסוף צריך להקים ממשלה... נתניהו, גם אם אתה אוהב אותו וגם אם אתה לא אוהב אותו, בוחרים אותו מעל מיליון מצביעי ליכוד. אין ממשלה אחרת, רק ממשלה רחבה. אין ברירה אחרת, צריכה לקום פה ממשלה רחבה ויציבה, אי אפשר להשביע ממשלה על קולות המשותפת. אי אפשר."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרמוטה פוליטית !!! (ל"ת)
    אבף 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור