בחירות 2022

הלם בימין: יונתן פולארד תומך באיילת שקד

יונתן פולארד קורא להצביע לאיילת שקד: "מגיעה לשקד ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמוה"
דוד זולדן |  4
יונתן פולארד (צילום יחצ יוחננוף)
הלם בימין: יונתן פולארד קורא להצביע לאיילת שקד. בחודש האחרון מפלגת עוצמה יהודית גיששו עמו, אך הוא דחה את ההצעה בנימוס ואמר כי "חשוב לי לתרום לעם ישראל אך מקומי איננו בכנסת. אני חושב שכבר סבלתי מספיק".
בסרטון שמתפרסם הבוקר אומר פולארד: "חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמאלית על אף בן אדם או מפלגה. אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל. בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה - והבן אדם הזה זו איילת שקד".
פולארד הוסיף: "כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן. אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית".
פולארד נימק: "כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בנינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בנינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן. אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אחרי הנזק האדיר שהוא ומפעיליו גרמו לישראל מוטב שיחריש
    אזרח שפוי 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש ההזוי הזה במקום שישב בשקט ויעלם מהנוף הציבורי לא מתבייש לפרסם דעותיו. כולנו זוכרים היטב את הסרט על פולארד. מיהו האיש. מה היו מניעיו. איך פעל והופעל. שערוריה מהתחלה ועד הסוף עם נזק של מיליארדים. לא גיבור ולא בטיח. הוא ומפעיליו גרמו נזק בל ישוער למדינת ישראל.
    סגור
  • 3.
    אין משמעות לתמיכה של פולארד גם כך לא תכנס
    שרון 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ין משמעות לתמיכה של פולארד גם כך לא תכנס
    סגור
  • 2.
    איש ענק
    א.א 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדבר לעניין ובאמת תעברו מצע מצע בין המפלגות תראו מי זאת הבן אדם המדהים הזה - איילת שקד - שלפי דעתי גם מתאימה לראשות הממשלה. יאללה שקד הלוואי שכבר יתנו לך את ההזדמנות להוכיח מנהיגות
    סגור
  • 1.
    חה חה חה: "מהיום פולארד הוא חלק מהשמאל"
    צ'יפרוט 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    13 1
    נו קדימה, נאשם סגול יקר... נראה אם יש לך ביצים להגיד את זה.
    סגור