בחירות 2022

דרעי חוטף מליברמן: "לימודי ליבה לא הצד החזק שלך"

על רקע הסאגה המתמשכת במערכת החינוך מוצאים הפוליטיקאים גם זמן להתקוטט חוץ מלהתרכז בניהול המשבר
דוד זולדן | 
אביגדור ליברמן, משה גפני, אריה דרעי (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן מגיב לדברי הביקורת של יו"ר ש"ס, אריה דרעי ועוקץ את שותפו מהעבר: "דרעי, אמנם לימודי ליבה זה לא הצד החזק שלך ובכל זאת כמה עובדות: מאז חזרתך לשלטון ב-2015 ועד יציאתך לאופוזיציה ב-2021 הכנסת מינימום לגמלאי גדלה בממוצע רק ב-72 ₪ לחודש, לעומת זאת בתקופתי כשר האוצר ההכנסה גדלה ב-562 ₪ לחודש. אמשיך לדאוג לגמלאים ואתה תפסיק עם הסיסמאות, כולם שבעו מהן".
יו״ר ש״ס, אריה דרעי התראיין היום אצל איבגי בגל״צ ושיגר מסר לליברמן ולפיד לאור המשבר במערכת החינוך: ״חובתכם הראשונית להגיע להסדר עם המורים והמורות. הם לא יריבים שלנו, הם השליחים שלנו. לא יכול להיות שיומיים לפני פתיחת שנת הלימודים ההורים והילדים לא יודעים אם הולכים לבית הספר. המורים והמורות זה הנכס האסטרטגי הכי חשוב שלנו. מה יקרה אם יתנו להם תוספת? יש למדינת ישראל מספיק עודפי תקציב״.
כאמור, בראיון באולפן YNET, אמרה שרת החינוך יפעת שאשא ביטון (המחנה הממלכתי) מוקדם יותר כי: "אם אתם שואלים אותי בנקודת הזמן הזו, אין שום סיבה שלא ייחתם הסכם – אפילו בשעות הקרובות, נוכל להחזיר להורים ולילדים את הוודאות לפתיחת שנת הלימודים".
שאשא ביטון הוסיפה כי "הצדדים הצליחו להגיע בעצמם לצמצום הפערים. הצלחנו להביא את הצדדים לכדי מו"מ אמיתי".
גם שר האוצר אביגדור ליברמן פרסם הודעה מוקדם יותר הבוקר, ובו כתב שהוא אופטימי לסיכויים להגיע להבנות: "אתמול נפרדתי בשעה 23:20 מצוותי המו"מ של הסתדרות המורים, משרד החינוך ומשרד האוצר, בתחושה שיש תזוזה ויש רצון טוב מצד כל הצדדים ואני מקווה שהיום או מחר נשלים את המלאכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה