בחירות 2022

סילמן קוראת לכנס בדחיפות את ועדת הבריאות במשבר המתמחים

בעקבות הודעתם של מאות רופאים מתמחים על הגשת מכתבי התפטרות מתפקידם בבתי החולים בסוף השבוע האחרון  – יו''ר ועדת הבריאות, ח''כ עידית סילמן בפנייה דחופה לוועדת ההסכמות בכנסת: "אשרו קיום דיון דחוף בוועדת הבריאות של הכנסת; עלינו, כנבחרי ציבור וכחברי כנסת מוטלת האחריות למנוע את המשבר"
דוד זולדן | 
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעקבות הודעת נציגי המתמחים על הגשת מכתבי התפטרות של מאות רופאים מתמחים  מתפקידם בבתי החולים בסוף השבוע, לאור הודעת המדינה על דחיית יישום המתווה לקיצור תורנויות הרופאים המתמחים לספטמבר 2023 – פנתה יו''ר ועדת הבריאות ח''כ עידית סילמן, לחברי ועדת ההסכמות, ח''כ בועז טופורובסקי יו''ר הקואליציה וח''כ יריב לוין מרכז האופוזיציה, במכתב דחוף ובו ביקשה את הסכמתם לכינוס דיון דחוף של ועדת הבריאות אשר תדון במשבר הרופאים המתמחים וההשלכות הצפויות על מערכת הבריאות כולה.   
ח"כ עידית סילמן כתבה במכתבה לחברי ועדת ההסכמות כי: "אין צורך להרחיב בפניכם על ההשלכות הקשות הצפויות להיות על מתן טיפול רפואי מיטבי לחולים ולמטופלים עקב צעד זה בכל בתי החולים בישראל. עלינו, כנבחרי ציבור וכחברי כנסת מוטלת האחריות לעשות כל אשר לאל ידינו כי למנוע מצב חמור זה בו חולים לא יקבלו טיפול רפואי בזמן סביר עקב המשבר - ובמקביל לדאוג לכך כי הרופאים המתמחים יועסקו בתנאי עבודה הולמים וראויים".
עוד הוסיפה סילמן וציינה כי: "ועדת הבריאות המלווה את הנושא בשנה האחרונה תעשה ככל הניתן כדי למנוע משבר זה וכדי להביא ולקדם פתרון שיהיה מוסכם על שני הצדדים. אשר על כן ובהמשך לפניית חבר הוועדה חה''כ אלון טל וגורמים נוספים, אבקש את הסכמתכם לכינוס דחוף של ועדת הבריאות לדיון בנושא זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה