דיגיטל וטק

גילת בעסקה של מיליוני דולרים: זה הפיתוח שיקדם את המגזר הביטחוני

חברת גילת זכתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים במסגרת פרויקט קישוריות לווין בשוק הביטחוני. אורי נאור, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי: "פלטפורמת ה-SkyEdge IV של גילת ומודמי ה-Taurus-M מספקים מענה לביקוש בשוק לציוד עמיד ומותאם לשימושים צבאיים"

מערכת ice |  2
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
חברת גילת רשתות לוויין, ענקית הטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום (חמישי) כי רשמה הישג משמעותי בתחום העסקאות, לאחר שזכתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים לפרויקט קישוריות לוויין במגזר הביטחוני.
 
מדובר בפלטפורמת ה-SkyEdge IV ומודמי ה-Taurus-M של גילת, אשר אלו יאפשרו יכולות מתקדמות לקישור דרך לוויין של ארגון ביטחון ממשלתי מוביל. SkyEdge IV היא פלטפורמת הדור הבא של גילת המאפשרת ריבוי-שירותים ועובדת בהרמוניה עם קבוצות לוויין מוגדרות תוכנה. אותה פלטפורמה תומכת בתשתית ענן בטכנולוגיית מתקדמות בכדי לספק מענה לצרכים הנוכחיים והעתידיים של קישוריות לוויין עם היכולת לתמוך ברשתות גדולות.
הפלטפורמה השנייה שאותה מקדמת חברת "גילת", אידיאלית לרכבי לחימה משוריינים ולכוחות קרקע. על פי חברת גילת, המודם תוכנן במיוחד לשווקים הצבאיים והממשלתיים ותואם לתקנים שונים, מהיר, קל לתפעול, עמיד, ומציע תקשורת לוויינית בזמינות ובמהירות גבוהה לפעילויות נייחות.
אורי נאור, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי לשוק הביטחוני בגילת, בירך על ההישג המשמעותי וציין: “גילת זיהתה את השוק הביטחוני כאחד ממנועי הצמיחה העיקריים שלה, ותוכנית זו היא אחת מני רבות שגילת מכוונת אליהן עם קו המוצרים המוביל שלה המיועד לשוק זה".
עוד הוסיף נאור כי "פלטפורמת ה- SkyEdge IV של גילת ומודמי ה-Taurus-M מספקים מענה לביקוש בשוק לציוד עמיד ומותאם לשימושים צבאיים, בעל ביצועים גבוהים, לתקשורת לוויינית בתנועה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל חרטא - רק נוקיה עונה על הצרכים - לא צריך הלווינים
    עוד 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה גילת סתם מחרטטת - הרי נוקיה פשוט עושה אותו דבר.....
    סגור
  • צודק מאה אחוז! רק נוקיה (ל"ת)
    שם 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור