דיגיטל וטק

חגיגה בעולם הסייבר: שיתוף פעולה חדש בין חברות ענק

יוניקורן ביטוחי הסייבר הישראלי At-Bay, מציג שיתוף פעולה עם חברת הסייבר האמריקאית CrowdStrike לפתרון אבטחת סייבר חדש
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
יוניקורן ביטוחי הסייבר הישראלי At-Bay, משיק שיתוף פעולה חדש עם ענקית הסייבר האמריקאית CrowdStrike (נאסד"ק: CRWD) לפתרון אבטחת סייבר חדש שיעניק לעסקים קטנים ובינוניים בארה״ב יכולות אבטחה מתקדמות וקריטיות לחיזוק ההגנה והעמידות מפני איומי הסייבר והסכנות בעידן הדיגיטלי.
המוצר החדש של אט-ביי (At-Bay Stance MDR- Managed Detection and Response)  כולל את פלטפורמת האבטחה המובילה בתעשייה, המבוססת בינה מלאכותית שלCrowdStrike (Falcon XDR) ויסייע לעסקים לסגור פערים באבטחת הסייבר, עם יכולות זיהוי איומים מתקדמות וכלים אוטומטיים המאפשרים פעולות יזומות להפחתת סיכונים ותגובה לאירועים בזמן אמת.

עסקים קטנים ובינוניים נמצאים כיום בחזית התקפות אירועי הסייבר והכופרה משלל סיבות, ובראשן העלות היקרה של פתרונות הגנת סייבר לעסקים, והעדר כוח אדם מיומן להפעיל אותם. בשל כך, תוקפים רבים מזהים פגיעויות וחולשות בהגנת סייבר בעסקים רבים ותוקפים אותם. הפתרון החדש משלב את כלי ההגנה המתקדמים בעולם, מבית CrowdStrike, יחד עם יכולות הניהול ומומחי אבטחת המידע 24/7 של At-Bay, שיחד סוגרים את הפרצות בהגנת הסייבר של עסקים קטנים ובינוניים.
ניתוח תביעות סייבר של At-Bay בשנתיים האחרונות מראה שפתרון MDR יכול למנוע או לצמצם את העלויות הנגרמות לעסקים קטנים ובינוניים באירועי סייבר ביותר מ-50%. במציאות בה האיומים הולכים וגדלים, פתרון האבטחה החדש קריטי להמשך צמיחתם בצורה מאובטחת. 
רותם אירם, מייסד ומנכ"ל At-Bay: "אנחנו גאים לשתף פעולה עם CrowdStrike, מובילה עולמית בטכנולוגיית הגנה על נקודות קצה, ולהפוך את אבטחת הסייבר לנגישה יותר לעסקים קטנים ובינוניים. יחד עם גישת ה- InsurSec הייחודית של At-Bay המשלבת מומחיות בביטוחי סייבר, צוות אבטחת סייבר וטכנולוגיה מובילה בשוק, נצמצם משמעותית את הסכנות של העסקים הללו בעידן הדיגיטלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה